05/2015

Press

Spis treści:

Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Bez planu lotu

Informowanie w niemieckich mediach o katastrofie samolotu Germanwings wymknęło się wszelkim dotychczasowym procedurom.

Egzekutor komorniczy

Czy zastępca szefa „Uwagi!” TVN, współpracując z komornikami, nie pozostaje w konflikcie interesów?

Wojna futbolowa

PZPN – do niedawna dyżurny chłopiec do bicia dla dziennikarzy sportowych – przejął inicjatywę i stał się surowym sędzią, hojnie rozdając kartki.

Wolimy nie wiedzieć

Reakcje na newsa RMF FM o nowych odczytach z czarnych skrzynek Tu-154 pokazały, że Polacy bardziej od informacji cenią sobie święty spokój.

Mucha na nosie

Po latach pracy przy programie śniadaniowym Jolanta Pieńkowska wróciła do wizerunku poważnej dziennikarki.

Z miłości do Krakowa

Lokalny portal założony przez sześciu krakusów bez doświadczenia w mediach po trzech latach jest liczącym się graczem na rynku informacji o mieście.

Smartfon jak newsroom

Najbardziej przydatne aplikacje mobilne w pracy dziennikarza i nie tylko.

Miszmasz pod kontrolą

Wcześniej blog, dziś portal informacyjny, który czyta kilkadziesiąt milionów osób. Na jego sukces pracują redaktorzy podkupieni z gazet.

Press

Warsztat: Przepis na lokalne wideo

Jaka jest recepta na często klikane filmy w lokalnej redakcji, w której przez lata głównym produktem była gazeta, potem także Internet, a teraz do gry wkracza wideo? Wszystko zaczyna się na codziennych kolegiach redakcyjnych.

Pisz tak, jakbyś...

Jedno obrazowe zdanie redaktora może skuteczniej pouczyć dziennikarza, jak ma pisać, niż żmudne poprawianie mu stylu w kolejnych tekstach.

Mobilny widz

Na smartfonach oglądamy krótkie formy wideo, na tabletach – programy, seriale i filmy.

Nieprzewidywalni milenialsi

Dziś wielu 30-latków wykazuje zachowania bliskie 20-latkom, konsumują  podobne treści i kupują te same produkty. Wydawcy i nadawcy muszą się przystosować.

Lord Stanis

Marek Staniszewski, jeden z najbardziej znanych strategów w Polsce, jest albo uwielbiany, albo nienawidzony.

Mistrzowie świata – Szombierki Bytom

Z Marcinem Jeziorskim, CEO Scholz & Friends Warszawa, rozmawia Agata Małkowska-Szozda.

Łowienie młodych talentów

Drybling z Lewandowskim, wymiana odbić z Jerzykiem czy lekcje z Otylią Jędrzejczak – sponsorzy sportu dla dzieci i młodzieży chętnie wykorzystują gwiazdy.

Przyciągnąć miejscem

Pod ziemią, na środku jeziora czy pustyni – lokalizacja wygrywa event.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.