04/2015

Press

Spis treści:

Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Poszli w zaparte

Zdaniem części mediów to „Wprost” jest winny molestowania Kamila Durczoka. A molestowanymi w stacji kobietami powinna się zająć prokuratura, nie dziennikarze.

Vice chce być pierwszy

Vice News to telewizja, w której nie ma breaking news. To widz decyduje, co jest najważniejsze. Dziennikarz ma mu nie przeszkadzać.

Nie wierzę w badania

Z Johnem de Molem – twórcą najpopularniejszych na świecie formatów telewizyjnych, takich jak „Big Brother” czy „The Voice” – rozmawia dla „Press” Łukasz Koterba.

Czuchno na polskich dróżkach

Wojciech Czuchnowski, kandydat na Hienę Roku, jest znienawidzony przez dziennikarzy prawicowych, bo sam się z nich wywodzi.

Elitarny program publiczny

Holenderski format „Zomergasten” łamie wszystkie zasady telewizji – i dlatego działa od 27 lat.

Milioner fatamorgana

Co grozi mediom, które nie sprawdzają swoich rozmówców.

Publikować, nie donosić

Gdy dziennikarze śledczy, zamiast publikować informacje, składają doniesienia do prokuratury, dochodzi do wypaczenia funkcji mediów – przestrzega Mariusz Kowalewski.

Press

Warsztat: Klasyczna solówka

„Wywiad pogłębiony” to wieczorna, prawie godzinna rozmowa, zazwyczaj z jednym gościem. Wśród kryteriów doboru rozmówców tzw. bieżączka jest na odległym miejscu – pisze Anna Wacławik-Orpik.

Press

Scenariusz na pracę

Coraz więcej dziennikarzy pisze scenariusze do filmu lub serialu. Ich doświadczenie zawodowe w tym pomaga. Ale nie wystarcza.

Multipleksu kompleksy

Gdy jedne multipleksy czekają na nadawców, w innych częściach kraju to lokalni nadawcy telewizyjni czekają na nadawanie cyfrowe.

Z telefonem w kinie

Do niedawna wejście do kina z niewyłączonym telefonem było nietaktem, teraz brokerzy reklam kinowych zachęcają, by go włączyć.

Press

Jesteśmy gotowi na rewolucję

Ze zwyciężczynią konkursu AdMan Roku 2014 Izabelą Albrychiewicz, CEO domu mediowego MEC, rozmawia Agata Małkowska-Szozda.

Press

Adman 2014: Relacja z gali i jak głosowała branża reklamowa

W tym roku branża głosowała bardzo zgodnie. Tytuł AdMana Roku 2014 zdobyła Izabela Albrychiewicz, CEO domu mediowego MEC. Przedstawiamy prezentowane w konkursie głosy, które spełniały wymogi regulaminu.

W klinczu

Audytor przetargów reklamowych – duże pieniądze, niewielka odpowiedzialność.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.