03/2015

Press

Spis treści:

Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Impotenci

Redakcje, które dotychczas ujawniały seksafery, ogarnęła nagła niemoc wobec tematu molestowania seksualnego w mediach.

Z pamiętnika włamywacza

Do większości warszawskich redakcji największych mediów nieproszony gość wejdzie bez problemu.

Press

Fotograf musi czytać

Ze zwycięzcą World Press Photo 2015 Madsem Nissenem rozmawia Renata Gluza.

Wydawcy uświadamiają

Nowy regulamin Izby Wydawców Prasy przypomniał o problemie kradzieży tekstów w Internecie. Ale go nie rozwiąże.

Press

Jak ćwierkać, by cytowali

W amerykańskich i angielskich mediach to Twitter, a nie Facebook jest dla mediów podstawowym narzędziem promowania swoich newsów.

Bronić ołówków przed karabinami

Zamach w redakcji „Charlie Hebdo” nie zmienił nastawienia Francuzów. Albo będziemy „Charlie”, albo republika zginie – powtarzają .

I rysowałem dalej

Rysunek może powstrzymać wojnę. Albo ją wywołać – mówi Hani Abbas, palestyński rysownik prześladowany przez syryjski reżim.

Muzułmański głos w twoim domu

Podczas ataku terrorystów na redakcję „Charlie Hebdo” muzułmańska telewizja British Muslim TV nie zmieniła ramówki. – Nie mogę dać sobą sterować złym ludziom – uważa jej szef Aamer Naeem.

Press

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

MH17: Rekonstrukcja

Międzynarodowy zespół dziennikarzy śledczych znalazł dowody, że Rosja nie może wyprzeć się zestrzelenia samolotu pasażerskiego nad Ukrainą.

Warsztat: Duety w drodze do mety

Komentują różne dyscypliny sportu, ale w jednym są zgodni: jeśli komentowanie w duecie ma wypalić, nie wolno się ścigać, bo to śmierdzi z ekranu.

Press

Warsztat fotoreportera - Pełna profeska

Obsługa imprezy z udziałem amerykańskich oficjeli lub megagwiazd to bajka dla fotoreportera – pisze Jacek Turczyk.

Czas VOD

Rynek wideo na żądanie rośnie, co dostrzegają marketerzy. Nie jest to jednak łatwy biznes. Niektórzy gracze już się wykruszają, a przed nami jeszcze debiut amerykańskiego giganta – Netfliksu.

Stereotypom mówią nie

Polka szuka dziś w mediach prawdy o sobie. Coraz chętniej korzysta przy tym z urządzeń mobilnych.

Mowa ciała

Kandydatka SLD na prezydenta chce – jak Korwin-Mikke – być wybrana wbrew mediom.

Na początku był brief

Klienci wciąż nie rozumieją, że bez dobrego briefu wprost nie sposób stworzyć dobrej reklamy.

Motywowanie w reklamie

Płacowe systemy motywacyjne dla sprzedawców reklam należą do najpilniej strzeżonych tajemnic wydawców. Uchylamy ich rąbka.

Co to za biznes?

Nie poprawimy postrzegania branży public relations bez zmiany dwóch paskudnych, ale ugruntowanych praktyk – pisze w felietonie Grzegorz Szczepański CEO, Hill + Knowlton Strategies.

Scenograf musi mieć jaja

W tym zawodzie jest się między kilkoma młotami a kowadłem. Scenografia reklamowa ma się podobać reżyserowi, kreatywnemu, a zwłaszcza klientowi.

Jak zaistnieć w nowych mediach

Kilkunastu fachowców z branży reklamowej zapytaliśmy o to, gdzie i jak warto się dziś promować. Prezentujemy najciekawsze wskazane przez nich kampanie i akcje reklamowe z wykorzystaniem nowych aplikacji i portali.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.