01-02/2015

Press

Spis treści:

Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Niewyjaśniona śmierć

W mediach sprawa zaginięcia dziennikarza Jarosława Ziętary szybko umarła. Czuwał nad nią tylko jeden człowiek

O holender!

W holenderskiej telewizji publicznej „Świat się kręci” naprawdę – pojawienie się w tym programie choć na kilka minut oznacza wzrost popularności

Lustracyjna dziesięciolatka

Ujawnienie listy Wildsteina miało wywołać trzęsienie ziemi. Skończyło się tym, że sam Wildstein woli być zapamiętany za książki i teksty, a nie za tamten czyn

Postoję z boku

Z Robertem Mazurkiem o tym, kto w dziennikarstwie jest ślepy i na ile oczu, rozmawia Elżbieta Rutkowska

Sensacje XXI wieku

Po latach telewizyjnego niebytu Bogusław Wołoszański wraca ze swoim programem na główną antenę TVP. Jak wyglądają jego własne tajemnice?

Podcasty 2.0

Podcasty wróciły do łask – dzięki Internetowi i smartfonom. Teraz media głowią się, jak na nich zarobić

Multimedialni

Uważasz, że masz za dużo pracy? Spójrz na nich: zawsze robią parę rzeczy naraz. Wywiadów udzielają za kierownicą, czytają gazetę, zerkając na telewizor, a nawet twittują podczas programów na żywo. I dają radę: Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar, Maciej Samcik, Jacek Żakowski, Kamila Biedrzycka-Osica.

Press

Osłuchany

Uczyć się trzeba od młodszych, pisać – od końca, a myśląc nad tytułem – pamiętać o wyjściu do toalety

Iluzjonista

Włodzimierz Zientarski w mediach jest od ponad pół wieku. Jak to robi, że przygoda z reklamą mu nie szkodzi?

Kariera na boku

Prawą ręką robili coś w tradycyjnych mediach, a lewą – od niechcenia – w Internecie. A potem ta lewa ręka zaczęła u części z nich dominować, a nawet żywić. Jak robią karierę na boku: Maciej Dąbrowski, Marek Wieruszewski, Marcin Chłopaś i Wojciech Staszewski, Aleksandra Lazar, Ewa Czaczkowska, Marek Jerzy-Minakowski.

Press

Grand Press 2014

Relacja z gali. Jak głosowały redakcje. Laureaci o nagrodzonych materiałach

Druga młodość portali

Ostatnie zmiany w największych portalach horyzontalnych nie wynikają z tego, że jako liderzy wyznaczają trendy – tylko że próbują te trendy gonić

Pokaż to, nie gadaj

Oto lista prostych narzędzi, których używanie rozwinie warsztat współczesnego dziennikarza, redaktora i blogera

W okowach schematu

Nigdy dotąd reklama prasowa nie miała tak dużego potencjału wirusowego. Który wspaniale zaprzepaszcza – pisze Mariusz Czykier.

W reklamie ruch

Transfery w reklamie i marketingu w 2014 roku

Agencje z pomysłem

Nie muszą robić tylko reklam. Mogą wymyślić za klienta nowy produkt i całą strategię marketingową. Czasem to najbardziej opłacalne

Press

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Top kampanii na SnapChata

Facebook idzie w odstawkę – teraz w promocji przyszedł czas na nowe społeczności, w tym SnapChata, który umożliwia wyświetlanie m.in. zdjęć, wideo, tekstów i rysunków widocznych do 10 sekund. Popularność tej aplikacji – ok. 700 mln zdjęć i materiałów wideo dziennie* – powoduje, że firm chętnych do skorzystania z tego kanału reklamy przybywa. Prezentujemy najciekawsze kampanie z wykorzystaniem SnapChata przeprowadzone w 2013 i 2014 roku na świecie

Promowanie przez zbieranie

Crowdfunding, który zrodził się, by gromadzić prywatne fundusze, jest coraz częściej wykorzystywany jako narzędzie marketingu przez znane firmy

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.