Wydanie: PRESS 01-02/2015

Iluzjonista

Włodzimierz Zientarski w mediach jest od ponad pół wieku. Jak to robi, że przygoda z reklamą mu nie szkodzi?

Na iluzji aktywnego dziennikarza motoryzacyjnego Zientarski jedzie od lat. Ostatnio w reklamie Toyoty. „W »Auto Magazynie« witają państwa Włodzimierz Zientarski i Piotr Nowakowski. Nieuchronnie zbliża się okres wyprzedaży i jak co roku dylemat: które auto wybrać?” – pyta Nowakowski w wymyślonym na potrzeby kampanii programie.

„Ja, proszę pana, tego dylematu nie mam, przejrzałem wszystkie rynkowe oferty, mam swojego faworyta. Dla tej firmy był to rok przełomowy: sześć hybrydowych modeli, nowy design, niemal wszystko zmienili, ale pozostawili jedną rzecz” – mówi w charakterystyczny sposób 72-letni Włodzimierz Zientarski, znany z wielu programów motoryzacyjnych i reklam. 
„Co takiego?” – pyta kolega z reklamy.
„Niezawodność, która była, jest i będzie, mówię o Toyocie”.
„A poleciłby pan własnej żonie?” – dopytuje. 
„I nie tylko” – uśmiecha się pewnie szpakowaty pan w okularach, by za moment dodać: „Tym bardziej że modele z 2013 roku są w wyprzedaży”.

Rola dziennikarza motoryzacyjnego fikcyjnego programu „Auto Magazyn” to główne zajęcie Włodzimierza Zientarskiego. Intensywna kampania promocyjna trwa od przeszło roku w radiu, Internecie, prasie.

Oprócz tego Zientarski prowadzi już tylko program „Odjechani” w Antyradiu i – kiedy był sezon – studio Formuły1 dla Polsatu.

Od dwóch lat jest też prezesem i twarzą Stowarzyszenia Kierowca.pl, które poprzez prowadzenie szkoleń chce podnieść standardy kształcenia przyszłych kierowców.

Po kilku reklamowych zakrętach Zientarski nie nazywa już siebie dziennikarzem. Jego byli koledzy po fachu w tym jednym są z nim zgodni. – Znam osobiste zdanie Włodka na temat Toyoty i proszę mi wierzyć, że znajduje się ona w trzeciej dziesiątce jego ulubionych aut – zdradza jeden z dziennikarzy motoryzacyjnych.

Daria Różańska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.