Wydanie: PRESS 03/2015
Scenograf musi mieć jaja
W tym zawodzie jest się między kilkoma młotami a kowadłem. Scenografia reklamowa ma się podobać reżyserowi, kreatywnemu, a zwłaszcza klientowi.
Wybudować skocznię narciarską – takie zadanie dostała pod koniec ub.r. jedna z najmłodszych polskich scenografek, Dorota Boruń, która samodzielne projekty przygotowuje od trzech lat. – Cała trudność polegała na tym, że po instalacji miał zjechać prawdziwy skoczek – opowiada Boruń. Wysoką na osiem metrów skocznię wybudowano w ciągu sześciu dni w Alvernia Studios pod Krakowem, a scenografia była elementem kampanii firmy Samsung „Wyskocz do Soczi z Samsung i Piotrem Żyłą”. Wytrzymałość drewniano-metalowej konstrukcji wypróbował kaskader.
Piotr Zieliński
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter