Wydanie: PRESS 04/2015
W klinczu
Audytor przetargów reklamowych – duże pieniądze, niewielka odpowiedzialność.
Audytorzy w przetargach mediowych to w Polsce już od dziesięciu lat standard. Tak samo długo trwa jednak dyskusja, czy pracując na zlecenie reklamodawcy, audytor rzeczywiście dba o jego interesy.
– Firmy zatrudniają audytorów, bo zdają się oni zdejmować odpowiedzialność z działów marketingu za podejmowane przez nie decyzje – mówi Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający domu mediowego Carat. – W przypadku ewentualnych turbulencji zawsze można przecież wykorzystać taką rekomendację, by dowieść, że decyzja była podjęta obiektywnie – dodaje.
Lista zarzutów wobec audytorów ze strony domów mediowych jest długa. Lecz wygląda na to, że na razie pozostanie w szufladzie.
Agata Małkowska-Szozda
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter