Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 04/2015

Wszystkie ekrany malucha

Kanały dla dzieci opracowują strategie, jak docierać do pokolenia, które inaczej ogląda telewizję.

Mojej czteroletniej córce Zosi trudno wytłumaczyć, że jej bajka będzie w telewizji za godzinę – ona chce ją obejrzeć już; jak lubi powtarzać: „Natychmiast”. Przyzwyczaiła się, że kiedy ogląda telewizję, sama wybiera sobie kreskówkę – i nie ma dla niej większego znaczenia, czy włączam bajkę w telewizorze czy laptopie. Kanały dziecięce zaś traktuje na równi z YouTube, gdzie chętnie ogląda zabawne filmiki. Kolega Zosi z przedszkola w domu telewizora w ogóle nie ma – ma za to swój tablet.

Dla nowego pokolenia telewizor nie jest już jedynym ekranem. Z badania „My media, my ads 2014” zrealizowanego dla Viacom International Media Networks wynika, że niemal połowa (46 proc.) dzieci w Polsce w wieku 6–13 lat ma laptop; 43 proc. – smartfon, a co trzecie tablet (35 proc.) i konsolę do gier (29 proc.). – Dzieci wcale nie porzuciły telewizji – przekonuje jednak Marta Szwakopf, dyrektor kanałów dziecięcych MiniMini+ i TeleToon+ w ITI Neovision.

Maciej Kozielski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.