Wydanie: PRESS 05/2015
Łowienie młodych talentów
Drybling z Lewandowskim, wymiana odbić z Jerzykiem czy lekcje z Otylią Jędrzejczak – sponsorzy sportu dla dzieci i młodzieży chętnie wykorzystują gwiazdy.
Maj 2012 roku, stadion w Sulejówku. Za dwa tygodnie w Polsce rozpoczyna się największa sportowa impreza w historii – piłkarskie mistrzostwa Europy. Wcześniej setki chłopców i dziewcząt w wieku gimnazjalnym zagrają w finałach 15. edycji turnieju Coca-Coli. Na środku boiska ustawiony telebim, z ekranu przemawia przebywający na zgrupowaniu reprezentacji Polski Robert Lewandowski. Mówi, że to dla niego wyjątkowe przeżycie, bo jako dzieciak grał w tym turnieju dwukrotnie i właściwie od niego zaczęła się jego prawdziwa sportowa przygoda.
Dziś Lewandowski jest ambasadorem imprezy. Znana twarz, sportowy idol to wręcz idealny czynnik działań marketingowych w pracy z młodzieżą.
Maciej Weber
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter