Wydanie: PRESS 05/2015
Lord Stanis
Marek Staniszewski, jeden z najbardziej znanych strategów w Polsce, jest albo uwielbiany, albo nienawidzony.
Piątek po południu. Wszyscy szykują się do wyjścia, bo w Canal+ w piątki pracownicy mogą wyjść do domu o 15.Do działu marketingu przychodzi jednak e-mail od Marka Staniszewskiego, dyrektora wykonawczego pionu marketingu Canal+ Cyfrowego: są ważne sprawy do omówienia i on chce, by cały zespół poczekał, aż wróci ze spotkania.
Służbowa kolacja kończy się po 19. – Już mi się dziś nie chce z wami gadać, pogadamy w poniedziałek – oznajmia po powrocie czekającej na niego załodze.
– Marków jest jakby dwóch: jeden budzi nadzieje na fajną relację, a drugi od razu daje odczuć, że ma cię w d... Nigdy nie wiedziałem, którego dziś spotkam, bo obaj chodzili wiecznie w tej samej marynarce – mówi Wojciech Dagiel, współwłaściciel agencji Lvov.
Agata Małkowska-Szozda
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter