Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 1-2/2025

Tłusty rok

Minęła już euforia związana z nowym projektem Kanał Zero. Teraz kanał musi sobie odpowiedzieć na pytanie, czym właściwie chce być

Przychodzi do baru złodziej, oszust, fałszerz, naciągacz, zbir, bankrut, kombinator i dureń jeżdżący samochodem po pijaku, a barman na to: – Co podać, Szalony Reporterze? – Tak rozpoczyna się film, w którym Krzysztof Stanowski, w ramach cyklu „Dziennikarskie Zero” na Kanale Zero, postanawia przyjrzeć się Tomaszowi Matysiakowi – influencerowi, znanemu w sieci jako Szalony Reporter.

Pod filmem opublikowanym w lipcu 2024 roku pojawia się 12 tys. komentarzy, a ponad 80-minutowy materiał notuje 2,8 mln wyświetleń. Stanowski wnikliwie analizuje rozbieżności między wizerunkiem, jaki Matysiak kreuje w sieci, a jego rzeczywistą sytuacją.

Film nagrywa zza biurka, odnosząc się do kolejnych dowodów. Ujawnia przy tym nieetyczne działania i kontrowersyjne zachowania youtubera. Opowiadając o nim, siedzi z otwartym laptopem, na którym widoczny jest logotyp sklepu komputerowego X-kom.pl. Obok laptopa znajduje się pojemnik z wafelkami, opatrzony brandingiem firmy Fit King. Na biurku można dostrzec także kubek z logotypem XTB oraz butelkę z nazwą serwisu Rocketjobs.pl.

„Stano – dawaj, jedziesz z tymi patusami. Uwolnij Polskę od tej patologii”, „Taki jest wg mnie sens dziennikarstwa – aby bezczelni ludzie nie byli bezkarni”, „Szanowny Panie Krzysztofie od niedawna oglądam Pana kanał, ale cieszę się, że jest ktoś kto mówi prawdę, ktoś kto potrafi naszej młodzieży pokazać, że zło to zło i piętnuje pseudo pato celebrytów”, „I po karierze tego reporterka. Wystarczyło 1,5 h. Krzysio mistrz” – czytamy w komentarzach pod materiałem.

Piotr Zieliński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.