Wydanie: PRESS 09-10/2024

Szef operowego gangu

Piotr Piętka nie jest postacią, o której ludzie z branży sypaliby barwnymi dykteryjkami. Ani kontrowersyjny, ani charyzmatyczny – za to zawsze na miejscu, z pomysłami i rozwiązaniami na każdą sytuację

Piętka jest CEO Publicis Groupe w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich, co oznacza, że szefuje jednej z największych grup reklamowych w naszym kraju i regionie. Większość osób pytanych o Piotra Piętkę zaczyna tak: „Znam go od lat, cenię i szanuję jego pracę, ale w sumie niezbyt wiele mam o nim do powiedzenia”.

Z wszystkich wypowiedzi wyłania się opis rzetelnego, solidnego pracownika, na którym można polegać i któremu można ufać.

OD HANDLOWCA DO MEDIOWCA

Karierę zaczynał na początku lat 90. XX w. jako przedstawiciel handlowy Polskich Książek Telefonicznych. – Zanim zacząłem pracę, przeszedłem bardzo intensywne szkolenia, które uzmysłowiły mi, jak ważne jest rozumienie klienta, jego biznesu i wyzwań przed nim stojących. Jak istotne jest słuchanie i rozumienie jego potrzeb – wspomina Piętka.

Pomimo doskonałych zarobków zdecydował, że zdobędzie pracę w DMB&B, w dziale mediów. W ten sposób w 1996 roku zaczęła się jego kariera w reklamie. – Żeby robić to, co wydawało mi się ciekawe, zdecydowałem się na pracę z trzy razy mniejszą pensją, niż miałem – przyznaje Piętka.

Agata Małkowska-Szozda

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.