Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Wydanie: PRESS 09-10/2024

Twitter to nie redakcja

Na prowokację Krzysztofa Stanowskiego nie nabrały się tradycyjne media, bo nabrać się nie mogły. Z wielu powodów

Nienawiść zaślepia” – napisała na Facebooku Arleta Bojke, była wieloletnia dziennikarka TVP. „Dlatego wino ze zdjęcia ma dla mnie słodko-gorzki smak. Chciałabym mieć lepsze zdanie o środowisku dziennikarskim” – i dodała hashtagi #stonoga #lamborghini #stanowski. Na pierwszym zdjęciu z 6 sierpnia widać, że 18 młodych osób stoi za niebieskim lamborghini z kieliszkami w ręku, a przy lusterku od strony kierowcy kuca Krzysztof Stanowski. Na drugim Arleta Bojke zamyka drzwi sportowego wozu.

Dziennikarka od kwietnia pracuje u Krzysztofa Stanowskiego, który żeby wygrać miesięczne wypożyczenie sportowego wozu, a przy okazji ośmieszyć nielubiących go dziennikarzy, postanowił nakręcić fałszywy film z redakcyjnego kolegium Kanału Zero.

Bojke, doświadczona korespondentka telewizyjna z Moskwy, nie wierzyła, że prowokacja Stanowskiego się powiedzie. „Jestem naiwna. Niestety. Przyznaję – nie wierzyłam w pomysł @krzysztof.stanowski i bardzo chciałam w niego nie wierzyć. O ile potrafiłam sobie wyobrazić, że Zbigniew Stonoga opublikuje nagranie, o tyle już trudno było mi sobie wyobrazić, że tylu uznanych dziennikarzy i polityków bezrefleksyjnie poda to dalej”.

Maciej Kozielski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.