Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 09-10/2024

Hamulcowi

Obrona wolności słowa Przemysława Babiarza zjednoczyła dziennikarzy i polityków ponad podziałami

Paryż – miasto wyjątkowe, gęstwina symboli. Rozpoczynamy wędrówkę ognia. Ta wędrówka ognia będzie miała wiele nieoczekiwanych zakrętów, rozstrzygnięć i przygód” – zapowiadał Przemysław Babiarz, rozpoczynając czterogodzinną relację z uroczystości otwarcia olimpiady w Paryżu. Ani on, ani współprowadzący Jarosław Idzi, nie spodziewali się jak wiele.

POWTARZAJĄCY SIĘ REFREN

Blisko końca trzeciej godziny relacji, gdy rozwijała się część artystyczna uroczystości, na wody Sekwany wypłynęła tratwa z płonącym fortepianem, pianistą i francuską solistką Juliette Armanet. Zaśpiewała pieśń, która od dekad jest hymnem międzynarodowym pacyfistów, a którą współautor – John Lennon – nazwał „kampanią reklamową pokoju” – „Imagine”. To jedna z najbardziej ikonicznych i znanych pieśni wszech czasów, śpiewana, by jednoczyć ludzi. Jest też nieoficjalnym hymnem igrzysk olimpijskich i standardowo słyszymy ją na ich otwarciach. Gdy rozbrzmiały już brawa blisko 300 tys. ludzi obserwujących otwarcie wzdłuż Sekwany, Przemysław Babiarz skomentował pieśń: „»Imagine«, czyli świat bez nieba, narodów, religii i to jest wizja tego pokoju, który ma wszystkich ogarnąć. To jest wizja komunizmu, niestety”.

Osoba z TVP Sport: – Przemek z premedytacją powiedział ten komentarz. Zrobił to już wcześniej, na olimpiadzie w Pekinie w 2022 r. Ale wtedy politycy i szefostwo TVP mu sprzyjali.

Krzysztof Boczek

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.