Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 09-10/2023

W bagnie

Robi z siebie ofiarę mediów czy one są jego ofiarą? Mariusz Zielke uczepił się sprawy pedofila Krzysztofa S. jak rzep psiego ogona i deklaruje, że nigdy nie puści

Musimy iść do knajpy na kawę? – pyta mnie Mariusz Zielke, gdy tylko wysiadam z samochodu. – Bo wiesz, ja za bardzo nie mam teraz kasy na kawy w knajpach. W dniu, w którym udostępniłem „Bagno” na YouTubie, na koncie zostało mi 80 złotych. Może siądziemy w parku i pogadamy – proponuje.

Siadamy na ławce w niewielkim parku obok Pałacu Kultury. Zielke był już dziś przed południem w TVP Info, na wieczór ma zaplanowany Polsat News. Na występy w telewizji wiadomo – wyciąga się z szafy to, co się ma najlepszego. On znalazł ciemne, nienowe już spodnie, jasną koszulę i cienką niebieską marynarkę z sieciówki. Martwi się tylko, że jeżeli zbyt długo będziemy rozmawiali, straci głos i nie wypadnie dobrze w Polsacie.

BEZWZGLĘDNY, PORZĄDNY CZŁOWIEK

„Bagno” traktuje o Krzysztofie S., 86-letnim muzyku jazzowym, współtwórcy programów telewizyjnych dla dzieci „Tęczowy Music Box” w TVP1 i „Co jest grane?” w Polsacie. Miał przez kilkadziesiąt lat krzywdzić seksualnie dzieci i unikać odpowiedzialności.

Zielke nagrał rozmowy telefoniczne z redaktorami naczelnymi największych niezależnych mediów w Polsce, w których odmawiają mu spotkań, co miało być według niego dowodem, że pomagają tuszować pedofilię, jeżeli tylko nie dotyczy katolickich duchownych.

– Nie przesadziłeś? – pytam.

Mariusz Kowalczyk

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.