Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2023

Sekcja Specjalna: ESG

ESG – nowe pojęcie z obszaru zrównoważonego rozwoju. Czym jest i w jaki sposób zmienia sposób oceny firm - o tym przeczytać można w najnowszym wydaniu dodatku poświęconego ich działaniom na rzecz środowiska naturalnego, społeczeństwa i samych siebie.

Dodatek do pobrania pod tym linkiem - zapraszamy

Wyzwania środowiskowe są dzisiaj jednymi z najpilniejszych w branży. Jak wynika z publikacji Światowego Forum Ekonomicznego „The Global Risks Report” za 2022 rok, stanowią one pięć kluczowych zagrożeń dla świata w perspektywie najbliższej dekady. Coraz więcej firm zdaje sobie z tego sprawę i podejmuje działania na rzecz zminimalizowania swojego negatywnego wpływu na klimat i naturę. Inwestuje w rozwiązania energooszczędne i z obszaru gospodarki zamkniętej, kupuje energię ze źródeł odnawialnych albo buduje własne farmy fotowoltaiczne lub wiatrowe. Zmienia opakowania wytwarzanych towarów na powstające z surowców z recyklingu, buduje system odzyskiwania tych, które nadają się do ponownego wykorzystania lub przetworzenia.

Ale droga do upowszechnienia tych praktyk jest wciąż daleka – blisko 60 proc. polskich przedsiębiorstw ocenia, że nie ma wpływu na środowisko lub nie interesuje się nim.

Raportowanie ESG, które zacznie obowiązywać w 2024 roku (pierwsze firmy będą publikować raporty niefinansowe zgodnie z jego standardami w 2025 roku) ma wymusić przyspieszenie na tej drodze. Z jednej strony umożliwi inwestorom i wszystkim zainteresowanym porównywanie podmiotów gospodarczych i wyłuskiwanie tych, które rzeczywiście działają w duchu zrównoważonego rozwoju. Z drugiej – zmusi kolejne, także średnie i małe do zainteresowania się swoim wpływem na otoczenie i jego poprawą, jeśli tylko będą uczestniczyć w łańcuchu wartości tych zobowiązanych do raportowania ESG.

Tym ważniejsze staje się upowszechnianie dobrych praktyk, które mogą podpowiedzieć, co można poprawić na własnym podwórku. Źródłem takich inspiracji jest sekcja specjalna „ESG” w najnowszym wydaniu magazynu „Press”. Zachęcamy do lektury.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.