Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2023

Warsztat: Sztucznie inteligentne

Choć w ostatnich miesiącach najbardziej znanym i najchętniej wykorzystywanym narzędziem sztucznej inteligencji jest ChatGPT, to na rynku jest też wiele innych tego typu rozwiązań. Podpowiadamy, jak z nich korzystać i do czego służą

CHATGPT

Chat.openai.com (częściowo darmowy)

To zdecydowanie najpopularniejsze i najczęściej obecnie stosowane rozwiązanie sztucznej inteligencji. Do korzystania z ChatGPT wymagana jest rejestracja, ale można zalogować się też np. przez konto Google’a.

Podstawowa wersja ChatGPT jest bezpłatna. W jej ramach otrzymujemy dostęp do czatu, ale bez gwarancji korzystania z niego przy dużym obciążeniu, a także standardową szybkość reakcji naszego wirtualnego rozmówcy.

W subskrypcji, która kosztuje 24,60 dol. z VAT (tzw. ChatGPT Plus), zyskujemy priorytetową dostępność do czatu, większą szybkość jego reakcji i dostęp do nowych funkcji w pierwszej kolejności, w tym nowego modelu GPT-4.

Mariusz Wołoszyn, machine learning expert w dostarczającej oprogramowanie firmie Parasoft, uważa, że GPT-4 wyróżnia się pozytywnie na tle innych modeli GPT m.in. tym, że nie gubi się nawet w długich dyskusjach.

Z kolei testująca rozwiązania sztucznej inteligencji Anna Ryksza poza wersją ChatGPT Plus korzysta jeszcze z API (interfejs programowania aplikacji). – Tam ustawiam zużycie i w zależności od zużycia tokenów pobiera z karty na koniec miesiąca – średnio do 100 dol. na miesiąc – opisuje.

Dzięki API można np. tworzyć długie treści, analizować dokumenty czy przetwarzać mowę na tekst.

Michał Niedbalski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.