Wydanie: PRESS 07-08/2023
Nie wszystko online
Praca zdalna lub hybrydowa stała się w agencjach reklamowych standardem. Rodzi to nowe wyzwania
Pracownicy nie chcą wracać do biur na stałe, oczekiwanie pracy zdalnej lub hybrydowej często staje się warunkiem podjęcia rozmowy o zatrudnieniu. Próby zaciągnięcia pracowników z powrotem do biur zwykle spotykają się z mocnym oporem w zespołach.
Dziś najbardziej typowe modele pracy w agencjach to 2:3 lub 3:2; biuro vs dom, przy czym w niektórych firmach to pracownicy decydują, kiedy pojawią się w biurze, w innych – jest to odgórnie narzucone. Komunikacja reklamowa to sektor, w którym pracują utalentowane jednostki. Branża kreatywna wymaga zatem wyjątkowego podejścia do pracy. – Wszyscy utalentowani ludzie w tej trudnej i wymagającej branży, w której są poddawani ciągłej krytyce i ocenie, potrzebują idealnych dla nich warunków do pracy. Takich, które sami sobie wybierają – uważa Magdalena Drzazga, CEO agencji Chapter 1.
Agata Małkowska-Szozda
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter