Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2023

Deja vu

Prezeska Canal+ Edyta Sadowska zarządza firmą w niełatwych czasach. Procentuje to, czego nauczyła się w RASP

Przeżywam déjà vu – żartuje Edyta Sadowska, prezeska Canal+ Polska, a wcześniej szefowa wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska. – Obie firmy to skomplikowane projekty transformacyjne. W Springerze wiedzieliśmy, że rynek prasy drukowanej spada i trzeba digitalizować portfolio, a tutaj wiemy, że maleje popularność telewizji satelitarnej i trzeba będzie rozbudowywać serwis streamingowy – opowiada Sadowska.

Edyta Sadowska kieruje zatrudniającą ponad tysiąc pracowników firmą Canal+ Polska, kontrolowaną przez francuską Grupę Canal+. Jest operatorem platformy satelitarnej Canal+, nadawcą kanałów premium i stacji tematycznych oraz większościowym właścicielem dystrybutora filmowego Kino Świat.

– Edyta Sadowska jest zdecydowanie najjaśniejszą postacią w Canal+ od wielu lat. Firma jest przez nią mądrze zarządzana w niełatwych czasach – mówi Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej i główny udziałowiec Grupy ZPR Media.

– Edyta Sadowska jest menedżerem, który rozwija się razem z czasami – mówi osoba, która pracowała z nią w Ringier Axel Springer Polska.

– Uważam, że dobry prezes powinien mieć dwa wektory – Excela i Worda. Nie da się wszystkiego przeliczyć wyłącznie na krótki zysk operacyjny – mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy i wiceprezes Telewizji Polsat. – Pamiętam jej legendę w czasach Ringier Axel Springer Polska, że jest osobą mocno pracującą w Excelu. Dzisiaj mógłbym powiedzieć, że jest rynkowym przykładem osoby pracującej i w Excelu, i w Wordzie – dodaje.

Maciej Kozielski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.