Wydanie: PRESS 03-04/2022
Historie dobrze opowiedziane
Logo TVN z wrysowanymi palcami w kształcie litery V było hitem internetowych i prasowych ilustracji w czasie bitwy o koncesję dla stacji TVN 24. TVN wybrał je, by stało się symbolem walki, spośród propozycji, które spłynęły od twórców: grafików rysowników i plakacistów.
Internet zalały memy i rysunkowe żarty. Pomysł Andrzeja Pągowskiego był tak wyrazisty, że TVN zakupiła od autora prawa do jego wykorzystywania.
– Obrazek ma za zadanie pobudzić do dyskusji i otworzyć przestrzeń do budowania dalszych reakcji, co jest właściwym zadaniem PR – zgadza się z nim Katarzyna Życińska, prezeska 38PR & Content Communication.
– W działaniach public relations posługujemy się innym językiem niż reklama – dodaje Hanna Waśko, managing director w Big Picture. – Kreacja w PR to niekoniecznie to, co widać. To pomysł na to, jak się wyróżnić. My rysujemy obraz w głowach konsumentów, chcemy coś zmienić w jego sposobie postrzegania rzeczy, osób, firm czy zjawisk. W PR najbardziej twórczym elementem jest strategia – wyjaśnia Waśko.
Agata Małkowska-Szozda
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter