Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 03-04/2022

Debata „Panorama Reklamy”. Obejrzyj i przeczytaj

PANDEMIA PRZYSPIESZYŁA WIELE PROCESÓW, SZCZEGÓLNIE W OBSZARZE DIGITAL I E-COMMERCE. RYNEK STAŁ SIĘ MNIEJ PRZEWIDYWALNY. KLIENCI PATRZĄ NA AGENCJE NIECO INACZEJ: NIE JAK NA WYKONAWCÓW, ALE JAK NA PARTNERÓW W BIZNESOWYCH PROBLEMACH. DLA AGENCJI TO SZANSA, ALE I WYZWANIE

AGATA MAŁKOWSKA-SZOZDA: Jak w czasie pandemii zmieniły się potrzeby i zachowania konsumentów? Czy modele zarządzania marek nadążają za tymi zmianami?

BEATA MAGDZIARZ: Zmieniły się wartości – osobiste i społeczne. I to widać w różnych badaniach konsumentów: że marki potrzebują autentyczności, potrzebują efektów składanych obietnic. To jest superzmiana i uważam, że właśnie taki kierunek – „meaningful” i hasła proaktywne do konsumenta – jest bardzo dobry.

AGATA MAŁKOWSKA-SZOZDA: Czy to jest wprost wynik pandemii, czy może konsumenci i tak w tym kierunku by się rozwijali, a teraz nastąpiło tylko przyspieszenie?

BEATA MAGDZIARZ: Pandemia bardzo pomogła, choć od lat wiemy, że kwestia autentyczności marek jest bardzo ważna. Natomiast rzeczywiście pandemia przyspieszyła zmiany i wzmocniła te wartości.

WINCENTY KOKOT: Rozwój rynku e-commerce wpłynął na sposób konsumowania treści i zaspokajanie swoich potrzeb. Wiele firm, które dopiero zastanawiały się nad wejściem w e-commerce, przyspieszyło swoje działania lub wręcz weszło w ten obszar.

KRZYSZTOF MOCEK: Dynamiczny rozwój e-commerce wybija się na plan pierwszy w kontekście ostatnich dwóch lat.

DAGMARA GADOMSKA: Zachowania konsumenckie też się zmieniły, podobnie jak wzorce zakupowe. I to są tendencje, które z nami zostaną. Modele buy online ship to store widać coraz częściej. Marki za tym nadążają, oferując nam zmodyfikowane ścieżki zakupowe.

AGATA MAŁKOWSKA-SZOZDA: Pandemia zaskoczyła wiele marek. Niektóre poradziły sobie szybciej, ale inne do dziś mają problemy.

Zapraszamy do obejrzenia debaty Panorama Reklamy 2022. Zapis całości jest do przeczytania w magazynie "Press".

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.