Wydanie: PRESS 03-04/2022

Ćwirki, pogadajmy. Kto i o czym dyskutuje na Twitter Spaces

Gdy na Clubhouse zaczęło wiać nudą, rozmowy przeniosły się na Twittera. A tam eksperci od wszystkiego

Dariusz Mioduski, prezes i właściciel Legii Warszawa, na co dzień unika wywiadów. Jednak w grudniu zeszłego roku przyjął zaproszenie do internetowego spotkania z kibicami stołecznego klubu na Twitterze. Rozmowę prezesa i właściciela mistrzów Polski z kibicami i dziennikarzami za pośrednictwem pokoju audio #LegiaTalk w szczytowym momencie śledziło ponad 7 tys. osób. Dyskusja była jednym z najważniejszych wydarzeń na polskim Twitterze, pojawiła się też w trendach portalu, a wypowiedzi Mioduskiego dotyczące kryzysu klubu następnego dnia publikowały największe polskie serwisy sportowe, m.in. Sport.pl, Sport.interia.pl, Weszlo.com, Sport.tvp.pl, Sport.se.pl, Newonce.sport, Sport.onet.pl czy Sportowefakty.wp.pl. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby za całym przedsięwzięciem stał klub, redakcja lub jakiś czołowy dziennikarz sportowy – a nie fan futbolu i kibic Legii o nicku Kubaa1916 (9 tys. obserwujących). To on rozruszał społecznościowe towarzystwo, pokazując możliwości nowego narzędzia, które Twitter udostępnił pod koniec 2020 roku w odpowiedzi na rosnącą popularność aplikacji Clubhouse – Twitter Spaces. Platforma ta oferuje użytkownikom możliwość uczestniczenia w rozmowach na żywo w wirtualnych pokojach tematycznych.

Piotr Zieliński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.