Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 01-02/2022

Otwarte magazyny

Największe amerykańskie czasopisma w czasie pandemii utrzymały 95 proc. sprzedaży

Jak wychować szczęśliwe kurczaki? Nie szukaj dalej! Oto odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące hodowli zdrowych kurcząt na twoim podwórku!”. To tylko jeden z nagłówków w magazynie „Country Living” wydawanym przez Hearst. W tekście czytamy, że skoro celebrytki jak Jennifer Garner czy Lady Gaga zaczęły hodować kury, by mieć zdrowe i ekologiczne jaja z własnej farmy, to może powinniśmy dołączyć do tej nowej fali. Przy okazji prezentowane są pomysły DIY na zbudowanie kurnika. Porad nie brakuje też w „Birds & Blooms” – magazynie na temat ogrodnictwa i obserwacji ptaków. Redakcja radzi, jak pomóc ptakom w nadchodzące chłodne dni, tłumaczy, czym ich nie dokarmiać zimą, by „na podwórku były szczęśliwe i zdrowe”, prezentuje obszerny artykuł „Wszystko o sikorach” i publikuje zestawienie „10 najlepszych kwitnących roślin doniczkowych do uprawy w pomieszczeniach”.

Choć taki dobór tematyki może wydawać się zabawny, według danych z 2008 roku 70 proc. dorosłych Amerykanów zajmowało się ogrodnictwem, a 6,4 proc. było obserwatorami ptaków.

Wśród 50 magazynów o największej sprzedaży w Stanach Zjednoczonych, przeanalizowanych przez „Press Gazette”, znajdują się zarówno te opiniotwórcze, dotyczące świata show-biznesu, sportu, jak i niszowe: o konkretnych rzemiosłach czy zainteresowaniach.

William Turvill, autor raportu i dziennikarz „Press Gazette”, przyznaje, że był zaskoczony tym, jak dobrze magazyny potrafiły wykorzystać swoje szanse podczas pandemii. Szczególnie w porównaniu ze spadkami sprzedaży amerykańskich dzienników.

– Wiele osób nadal uważa, że zyskuje na zakupie magazynu, bo ma dostęp do jakościowych treści, których nie mogą znaleźć w internecie – stwierdza Turvill.

Piotr Zieliński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.