Maciej Świrski proponuje fundusz  |  Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski proponuje fundusz  |  Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski proponuje fundusz  |  Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 01-02/2022

Dwa sprzeczne cele bulletu

Skróty artykułów w Onecie zaczynające się od czarnych dużych kropek (w naszym slangu są to bullety) muszą spełnić dwa sprzeczne ze sobą cele: dać czytelnikowi podstawowe informacje o tym, co znajdzie w tekście, i jednocześnie do przeczytania całego tekstu zachęcić

• Dobrze skonstruowane bullety (z ang. kula, pocisk) są jak menu degustacyjne: pozwalają poznać smak serwowanych dań, ale przecież nie gwarantują tego, że się najemy.

• Wprowadziliśmy skróty tekstów, bo chcemy budować długofalowe zaangażowanie wśród naszych czytelników. Dostają oni na początku artykułu solidny pakiet informacji, po czym podejmują decyzję, czy chcą kontynuować lekturę.

• Nie mamy ograniczonej liczby bulletów ani limitu liczby znaków.

• Bullety funkcjonują w niektórych anglosaskich mediach, m.in. w agencji Bloomberg i w amerykańskim Business Insiderze. W Onecie wprowadził je Bartosz Węglarczyk.

Pierwszy cel bulletu jest określony spełnieniem podstawowej potrzeby naszych użytkowników – bycia na bieżąco. A bycie na bieżąco nasz czytelnik definiuje w bardzo prosty sposób: chce wiedzieć i rozumieć, o czym rozmawiają ludzie dookoła niego (w szkole, w pracy, na uczelni, przy rodzinnym stole, na spotkaniu ze znajomymi). Trzeba przy tym pamiętać, że Onet jest medium masowym, w najpełniejszym i neutralnym tego słowa znaczeniu. Trafiamy do ludzi w każdej grupie wiekowej, z dużych miast, miasteczek i wsi. Do kobiet i mężczyzn, do zwolenników każdej partii. Słowem: do 20 mln Polaków. Nasz przekaz musi być jednocześnie niesamowicie różnorodny i tak klarowny, jak to tylko możliwe.

Piotr Kozanecki, Onet

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.