Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 01-02/2022

Dwa sprzeczne cele bulletu

Skróty artykułów w Onecie zaczynające się od czarnych dużych kropek (w naszym slangu są to bullety) muszą spełnić dwa sprzeczne ze sobą cele: dać czytelnikowi podstawowe informacje o tym, co znajdzie w tekście, i jednocześnie do przeczytania całego tekstu zachęcić

• Dobrze skonstruowane bullety (z ang. kula, pocisk) są jak menu degustacyjne: pozwalają poznać smak serwowanych dań, ale przecież nie gwarantują tego, że się najemy.

• Wprowadziliśmy skróty tekstów, bo chcemy budować długofalowe zaangażowanie wśród naszych czytelników. Dostają oni na początku artykułu solidny pakiet informacji, po czym podejmują decyzję, czy chcą kontynuować lekturę.

• Nie mamy ograniczonej liczby bulletów ani limitu liczby znaków.

• Bullety funkcjonują w niektórych anglosaskich mediach, m.in. w agencji Bloomberg i w amerykańskim Business Insiderze. W Onecie wprowadził je Bartosz Węglarczyk.

Pierwszy cel bulletu jest określony spełnieniem podstawowej potrzeby naszych użytkowników – bycia na bieżąco. A bycie na bieżąco nasz czytelnik definiuje w bardzo prosty sposób: chce wiedzieć i rozumieć, o czym rozmawiają ludzie dookoła niego (w szkole, w pracy, na uczelni, przy rodzinnym stole, na spotkaniu ze znajomymi). Trzeba przy tym pamiętać, że Onet jest medium masowym, w najpełniejszym i neutralnym tego słowa znaczeniu. Trafiamy do ludzi w każdej grupie wiekowej, z dużych miast, miasteczek i wsi. Do kobiet i mężczyzn, do zwolenników każdej partii. Słowem: do 20 mln Polaków. Nasz przekaz musi być jednocześnie niesamowicie różnorodny i tak klarowny, jak to tylko możliwe.

Piotr Kozanecki, Onet

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.