Wydanie: PRESS 11-12/2020
Top Marka
Po raz 13. zrealizowaliśmy badanie Top Marka. Jego efektem jest 50 branżowych zestawień najsilniejszych w mediach marek i ranking aż 500 brandów uszeregowanych według siły marki
W 13. EDYCJI TOP MARKI ANALIZIE PODDANYCH ZOSTAŁO ŁĄCZNIE O 24 MLN MATERIAŁÓW WIĘCEJ NIŻ W UB.R. Wzrost liczby wzmianek o brandach wynika wprost z sytuacji związanej z pandemią koronawirusa, która na wiele tygodni zatrzymała Polaków w domach i odbiła się przede wszystkim na ich aktywności w mediach społecznościowych (w zeszłym roku zbadaliśmy 61 mln zamieszczonych w nich postów, w tym roku aż o 19 mln więcej).
Badanie objęło materiały opublikowane w prasie i serwisach internetowych oraz w mediach społecznościowych, które ukazały się między 1 lipca 2019 a 30 czerwca 2020 roku. W sumie było to 97 mln wzmianek. Na tę liczbę złożyły się ponad 2 mln tekstów prasowych i 15 mln publikacji internetowych oraz 80 mln postów, które ukazały się na ogólnodostępnych profilach w social mediach – na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTubie.
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter