Wydanie: PRESS 11-12/2020
Jak Feniks?
Rezygnując z papierowego wydania, „Wprost” stracił prestiż, ale cytowalność mu wzrosła. Biznesowo jak dotąd wychodzi na swoje, ale prezes jest oszczędny w deklaracjach. Życie po druku jest mało imponujące, ale możliwe i podobno dochodowe
Wow! Sierpień dwa razy lepszy dla »Wprost« od lipca! Jesteśmy na 2 miejscu jako najbardziej opiniotwórczy tygodnik!” – obwieszcza 23 września na swoim Twitterze Joanna Miziołek. „Wyprzedziliśmy Sieci, Do Rzeczy, Newsweeka i Politykę. Brawa dla zespołu” – dodaje. Satysfakcja bije także z wpisu Szymona Krawca zamieszczonego tego samego dnia również na TT. „Jak Feniks z papierowych popiołów. »Wprost« najczęściej cytowanym tygodnikiem w Polsce. Z 10 najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych w kraju. Wielkie dzięki dla całego zespołu!”. Poniżej załączają wyniki sierpniowego rankingu najczęściej cytowanych mediów w Polsce. W ogólnym zestawieniu w pierwszej piętnastce „Wprost” nie ma. Jest na liście najbardziej opiniotwórczych tygodników i dwutygodników. Na drugim miejscu z 440 cytowanymi publikacjami – za samorządową „Wspólnotą”, a przed tygodnikami „Sieci”, „Tygodnikiem do Rzeczy” i „Newsweek Polska”.
Grzegorz Sajór
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter