Wydanie: PRESS 11-12/2020

Grasz. Wygrywasz

Marketer, decydując się na promocję poprzez gaming, sam staje się uczestnikiem gry: nie może opierać się na twardych danych, lecz musi zaryzykować. Często ryzyko się opłaca

W czasie transmisji turnieju „World of Tanks Blitz” w mediach społecznościowych ligi i na platformie dla graczy Twitch promowana była usługa „Zapłać z Play”. Efekt? Uzyskano zysk z inwestycji na poziomie 320 proc. Play Polska Liga Mobilna jest przestrzenią do komunikowania mobilnej oferty gamingowej Play, realizowaną przez Mediacom Beyond Advertising, jednostkę specjalistyczną agencji mediowej Mediacom, wraz z agencją gamingową Fantasyexpo. W październiku br. prowadzono już drugą edycję ligi.

Operator sieci komórkowej Play zdążył rozsmakować się w gaming marketingu. Ambasadorami Play są ci najbardziej znani twórcy – Izak, PashaBiceps, Rezigiusz, Blowek, Gimper, Karolek, Dizowskyy, Jcob, Sitr0x, Manoyek, a także Dżejdżejka, Farell i Ewela. – Na ich kanałach publikowane są zarówno lokowania pasywne, jak i aktywne, w których komunikujemy oferty skierowane do graczy. Dzięki tym działaniom w skali roku osiągamy ponad tysiąc publikacji dedykowanych marce Play i docieramy do co najmniej 12 milionów fanów gamingu i e-sportu – dodaje Karol Masalski, menedżer w Mediacom Beyond Advertising.

Iga Kołacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.