Wydanie: PRESS 11-12/2020

Szkoleniowy boom

O sukcesie webinarium, czyli internetowego seminarium, mogą zadecydować detale: notka zapowiadająca wydarzenie czy godzina jego emisji

Jeszcze kilka lat temu, gdy organizowałam webinaria, zdarzało mi się słyszeć pytania: „No dobrze, ale w jakim mieście to spotkanie się odbędzie?” – wspomina Joanna Ceplin, ekspertka od e-marketingu i twórczyni Akademii Smart Brand, która swoim klientom doradza, jak budować markę w mediach społecznościowych. W dużej części robi to właśnie podczas zajęć online. – Początkowo wielu znajomych traktowało moje pomysły z lekkim przymrużeniem oka. Jako lekarze czy prawnicy mieli zawody o ugruntowanej renomie, działali w oparciu o wieloletnią praktykę, jeździli na sympozja, konferencje, klientów przyjmowali w gabinetach i kancelariach. Potem jednak przyszła pandemia, wraz z nią lockdown i wszyscy znaleźliśmy się w zupełnie nowej rzeczywistości. Przedstawiciele starych profesji zmuszeni zostali do tego, by mocniej otworzyć się na sieć – podkreśla Ceplin.

Jednym z efektów wielkiej zmiany stała się rosnąca popularność webinariów. Osoby z branży nie mają wątpliwości: webinarowy świat dzieli się na ten sprzed pandemii i ten, który zaczął rodzić się w jej trakcie.

Łukasz Zalesiński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.