Wydanie: PRESS 11-12/2020

DeGeneres reaktywacja

Doniesienia o mobbingu na planie „Ellen DeGeneres Show” nie zdołały pogrążyć amerykańskiej prezenterki, producentki i aktorki. Dla produkującej program spółki Telepictures Ellen DeGeneres jest żyłą złota

To była nietypowa premiera 18. sezonu.

Ellen DeGeneres stoi w pustym studiu telewizyjnym i przemawia do widowni, która ze względu na epidemię koronawirusa uczestniczy w nagraniu wirtualnie. Ubrana w białą marynarkę i dżinsy gwiazda żartuje, że miała „świetne wakacje” i odnosi się do oskarżeń o toksyczną atmosferę na planie jej programu. Z nietypową dla siebie powagą przeprasza współpracowników za nadużycia ze strony producentów programu i zapewnia, że jej talk-show rozpoczyna „nowy rozdział”.

Gwiazda, która zbudowała swój program zgodnie z hasłem „Bądź miły dla innych”, przekonywała widzów, że jej życzliwość to nie tylko element telewizyjnego wizerunku. „Jestem dobrą aktorką, ale nie uważam, żebym była na tyle dobra, by oszukiwać was przez 17 lat (…). Na co dzień jestem taką samą osobą jak w telewizji. Czasem zdarza mi się jednak smucić, złościć, niecierpliwić lub popadać we frustrację. Ale zapewniam, że ciągle pracuję nad sobą. Przepraszam, jeśli kiedykolwiek kogoś zawiodłam lub zraniłam jego uczucia” – dodała DeGeneres, która od miesięcy zmaga się z najpoważniejszym kryzysem wizerunkowym w swojej karierze.

Przeprosiny gwiazdy obejrzało 2,3 mln widzów. Wyemitowany 21 września premierowy odcinek cieszył się identyczną popularnością jak zeszłoroczna inauguracja 17. sezonu. W przypadku kluczowej grupy odbiorców w wieku 25–54 lat premierowy odcinek uzyskał 0,9 proc. udziału w niezwykle konkurencyjnym amerykańskim rynku, co pobiło rekord programu sprzed czterech lat. W pierwszych tygodniach emisji 18. sezonu Ellen DeGeneres gościła takie gwiazdy, jak Tiffany Haddish, Orlando Bloom, Adam Sandler i Alec Baldwin. Ten ostatni zagrzewał prowadzącą, by nie przejmowała się krytyką i kontynuowała swoją pracę. „Jesteś jedną z najbardziej zabawnych i utalentowanych kobiet w show-biznesie” – przekonywał.

Marta Zdzieborska, Nowy Jork (USA)

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.