Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Wydanie: PRESS 09-10/2020

Know-How warsztaty ekonomiczne

„Know-how dziennikarstwo ekonomiczne” to webinarium zorganizowane przez magazyn „Press” i Allegro. Podczas szkolenia online dziennikarze i redaktorzy poznali sytuację gospodarczą po wybuchu pandemii i dowiedzieli się, gdzie w czasach zarazy szukać ciekawych tematów dla odbiorców swoich mediów. Wiedzą dzielili się najbardziej doświadczeni w dziennikarstwie ekonomicznym oraz eksperci od prawa i gospodarki. W tej sekcji prezentujemy uporządkowany zapis ich wystąpień. Podczas lektury trzeba wziąć pod uwagę, że prezentacje odbywały się 9 czerwca 2020 roku, a epidemia Covid-19 wciąż ma dynamiczny przebieg i nieustannie wpływa na prawo i gospodarkę.

Celem warsztatów organizowanych przez „Press” i Allegro jest podnoszenie kwalifikacji dziennikarskich i wymiana doświadczeń z najlepszymi w danej dziedzinie.


Partnerem warsztatów była Kancelaria KBiW Kurpiejewski, Budzewski i Wspólnicy

KRAJOBRAZ GOSPODARCZY PO WYBUCHU EPIDEMII

W ostatnich miesiącach drwiono z ekonomistów, wytykano im, że zajmują się prognozowaniem w sytuacji, kiedy absolutnie niczego nie da się przewidzieć. Jednocześnie właśnie w takich sytuacjach rośnie popyt na prognozy. Wszyscy wokół pytają: Co się wydarzy?

Ważniejsze od samych prognoz są ich założenia. Jeden z dyrektorów finansowych powiedział mi: „Nie interesuje mnie, co prognozujesz, bo każdy może przedstawić jakąś prognozę. Interesuje mnie, dlaczego patrzysz na to w ten, a nie inny sposób”. Dobry analityk powinien przede wszystkim dobrze uzasadnić swoją prognozę. Mój tok myślenia opieram na próbie odpo-wiedzi na dwa podstawowe pytania. Co się będzie działo z epidemią? Co się będzie działo z gospodarką?

Opracował Grzegorz Kopacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.