Wydanie: PRESS 09-10/2020
Lubi wpływy
MIKA BRZEZINSKI, współprowadząca program „Morning Joe” w popularnej telewizji newsowej MSNBC (NBCUniversal), słynie z zagorzałej krytyki administracji Donalda Trumpa. Aż trudno uwierzyć, że znajomość z nim była dla niej maszynką do nakręcania słupków oglądalności
Jest poranek 29 czerwca 2017 roku. Prezydent USA pisze na Twitterze, że Mika, córka zmarłego miesiąc wcześniej Zbigniewa Brzezińskiego, ma niski iloraz inteligencji. Insynuuje też, że gdy widział dziennikarkę pod koniec 2016 roku, „krwawiła po operacji plastycznej” i „wpraszała się” do jego rezydencji Mar-a-Lago na Florydzie. Trump nie szczędzi dziennikarce gorzkich słów, bo po raz kolejny skrytykowała go na antenie i powiedziała, że „prezydent codziennie kłamie i dosłownie niszczy Amerykę”. Brzezinski nie czeka długo z twitterowym odwetem. Niecałe 20 minut po zakończeniu emisji „Morning Joe” publikuje na swoim profilu reklamę popularnych płatków śniadaniowych Cheerio. Na opakowaniu widnieje napis: „Made for the little hands” (ang. zrobione z myślą o małych rączkach), co jest aluzją do drobnych dłoni prezydenta. Brzezinski jeszcze nie wie, że gorąca wymiana tweetów przerodzi się w długoletnią falę ataków na nią oraz współprowadzącego „Morning Joe” i jej męża – Joego Scarborough.
Marta Zdzieborska, San Diego, USA
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter