Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 09-10/2020

Wiek bez znaczenia

Zamienili prasę na internet z zamiłowania albo z konieczności. Doświadczeni redaktorzy ujawniają różnice między pracą w papierze i sieci

Gdy Edward Krzemień opublikował w internetowym serwisie śledczym OKO.press artykuł o komercyjnych polowaniach na polskie żubry, proceder wstrzymano.

– Wie pan, że między Rosją a Chinami jest kraj, gdzie demokracja ma się obecnie lepiej niż w Polsce i na Węgrzech? – pyta Mariusz Ziomecki. Redagował tekst na ten temat dla zagranicznego portalu.

Ernest Skalski zaraz po ogłoszeniu wyników wyborów prezydenckich w internetowym serwisie Studioopinii.pl zamieszcza komentarz, w którym przekonuje, że elektorat wiejski, choć zapewnił sukces PiS, ucierpi teraz najbardziej.

A Bernadeta Waszkielewicz chwali się, że z okazji setnej rocznicy urodzin Karola Wojtyły jej portal udostępnił kilkaset archiwalnych filmików o papieżu.

Przebranżowili się z zamiłowania albo z konieczności. Prawie wszyscy mogliby być na emeryturze. Jednak od kilku lat zajmują się dziennikarstwem internetowym.

Ernest Skalski to legenda polskiego dziennikarstwa: zaczynał w połowie zeszłego stulecia, w stanie wojennym zakładał podziemne pisma, w wolnej Polsce – „Gazetę Wyborczą”. Mariusz Ziomecki pracował w prestiżowym amerykańskim dzienniku, dwukrotnie otarł się o Nagrodę Pulitzera, szefował „Super Expressowi” i „Przekrojowi”, miał własne programy telewizyjne. Edward Krzemień to cała historia „Wyborczej” – był od pierwszego numeru. Bernadeta Waszkielewicz pracowała w „Rzeczpospolitej”, „Newsweeku”, „Dzienniku”.

Stanisław Zasada

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.