Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 09-10/2020

Kto stoi za billboardem

Zarobić można sporo, bo godzina szkolenia polityka zaczyna się od tysiąca złotych. PR-owcy niechętnie chwalą się zleceniami i często nie przejmują poglądami klienta

Kilka godzin po zakończeniu konwencji wyborczych Małgorzaty Kidawy-Błońskiej i Władysława Kosiniaka-Kamysza wywiadu portalowi Wiadomo.co udzielił dr Mirosław Oczkoś, przedstawiony jako ekspert od spraw wizerunku, który doradza kandydatce Koalicji Obywatelskiej: – Hasło „kobieta z Ursusa” to było świetne posunięcie Kidawy. To już nie jest „pani z dworku”. U Kosiniaka-Kamysza mogę pochwalić słowa, że „nie będzie Adrianem”. To też mocne i dobre – mówił  29 lutego Oczkoś.

„Mirosławowi Oczkosiowi spodobało się przemówienie napisane przez Mirosława Oczkosia” – skomentował na TT Michał Wróblewski z WP. „Serio poprosiliście o komentarz faceta, który to wystąpienie pomagał pisać?” – pytała także na TT Dominika Długosz z „Newsweek Polska”.

PROPOZYCJE OD KANDYDATÓW

– Nie ja pisałem to przemówienie – zaprzecza Mirosław Oczkoś. – Musiałbym upaść na głowę i kompletnie nie szanować dziennikarzy, żeby chwalić coś, co sam bym napisał. Pracowałem nad formą przekazu, nie nad treścią – wyjaśnia. Chciałby być autorem hasła „kobieta z Ursusa”, ale wpadł na nie ktoś inny. Oczkoś przyznaje, że zna się i lubi z mężem Małgorzaty Kidawy-Błońskiej, a ją samą poznał, gdy była rzecznikiem rządu Donalda Tuska i czasem zapraszała ludzi zajmujących się wizerunkiem na spotkania do Kancelarii Premiera.

Grzegorz Sajór

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.