Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2020

Ostry cień #hot16challenge2

Miała być akcja wsparcia dla ochrony zdrowia, ale szybko zamieniła się w festiwal protest songów. Różnych opcji

„Ziemowit, jak Ty mi zaimponowałeś. Kręgosłup to chyba nie po ojcu” – komentuje pod filmem na kanale YouTube Szymon Kalisz. „Ojciec zabiera nam wolność. Ale syn się postawił” – dorzuca Seba. „Rozwalił system” – nie ma wątpliwości Dawid Stachura. „To jakiś świr” – ulewa się wicemarszałkowi Sejmu z PiS Ryszardowi Terleckiemu. „Nigdy go nie spotkałem, ale po tej piosence nabrałem dla niego dużej sympatii” – mówi dziennikarzom polityk Porozumienia Andrzej Sośnierz.

W przeddzień Dnia Dziecka najmłodszy syn Jarosława Gowina, jednego z liderów rządzącej Zjednoczonej Prawicy, wyłania się z cienia. „Państwo z dykty? Chyba z totalnego gówna/Obywatele rząd – sprawa nierówna” – rapuje Ziemowit Gowin. Dalej jest jeszcze ostrzej. „Rządzi nami Zjednoczona Prawica/ Mnie już od tego strzela kurwica/ Jak tak dalej pójdzie/ Totalna kaplica/ Wypierdolę stąd szybciej niż Kubica”.

„Syn Gowina wulgarnie o PiS”, „Wulgarnie zaatakował rząd” – grzmią prasowe tytuły. „Syn jest dorosłym człowiekiem, ma prawo do swoich poglądów – reaguje Jarosław Gowin. – Raczej bym mu doradzał, żeby się skoncentrował na rozwoju swoich talentów filozoficznych niż wokalnych” – rzuca w TVN 24.

„Pogońmy razem pisowskich frajerów”; „Postawmy PiS-owcom polityczną mogiłę” – kończy swój challenge Ziemowit Gowin.

„Brawo! Masz teraz przeciwko sobie kilkuset polityków, ale za sobą masz kilka milionów rodaków!” – pisze ktoś pod filmem Gowina umieszczonym na kanale YouTube. Do 22 czerwca film notuje ponad 1 mln wyświetleń.

USZY BOLĄ

Zasady #hot16challenge2 od początku były jasne. Wyzwanie polegało na nagraniu materiału wideo, w którym raper wykonuje tzw. szesnastkę, czyli 16 wersów pod dowolny bit, a następnie nominuje innych wykonawców. Film z nagraniem umieszcza się na YouTubie. Wykonawcy powinni odpowiadać na nominację w ciągu 72 godzin. Akcja po raz pierwszy pojawiła się w 2014 roku i była odpowiedzią na Ice Bucket Challenge. Uczestnicy tamtej akcji musieli wylać na siebie kubeł lodowatej wody i umieścić nagranie w sieci oraz nominować trzy kolejne osoby do podjęcia wyzwania.

Grzegorz Sajór

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.