Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2024

Wirtualna Polska Media

PRZEMYSŁAW MAŃKOWSKI vice president sales

Przemysław Mańkowski
vice president sales

Kontakt:
ul. Żwirki i Wigury 16
02-092 Warszawa
[email protected]
Reklama.wp.pl

Wirtualną Polskę Media tworzy ponad 60 serwisów z informacjami i rozrywką. Strona Główna WP to największy, w pełni bezpłatny portal informacyjny w Polsce. Liderami w swoich kategoriach są m.in. serwisy Money.pl, Pyszności czy WP abcZdrowie. Wirtualna Polska Media sprawnie dostosowuje swoje rozwiązania w zakresie technologii reklamowych i oczekiwań rynku. Oferuje klientom m.in. narzędzie do samodzielnej obsługi kampanii reklamowych WP Ads. 

Dzięki WPartnerowi udostępnia powierzchnie reklamowe, również poza własną grupą wydawniczą, zapewniając możliwość dotarcia do blisko 93 proc. polskich internautów. Dynamiczny rozwój partnerstw zagranicznych umożliwia klientom realizację kampanii na dziewięciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w krajach bałtyckich: Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Estonii, Litwie, Łotwie, Rumunii, Słowacji i Węgrzech.

Wirtualna Polska Media to część holdingu, w którego skład wchodzą też spółki z obszarów turystyki i finansów konsumenckich, m.in. Wakacje.pl, Nocowanie.pl, Grupa Szallas, Superauto, TotalMoney i Audioteka Group. W portfolio Audioteka Group znajduje się największy serwis z audiobookami w Polsce, Pilot WP, czyli platforma streamingowa oferująca m.in. dostęp do telewizji naziemnych, a także Open FM, największe polskie radio internetowe. W ofercie Grupy jest również dostępna naziemnie, poprzez platformy satelitarne oraz w czołowych sieciach kablowych Telewizja WP. W ub.r. do holdingu dołączył popularny na rynku medialnym serwis Wirtualne Media.

Dynamicznemu rozwojowi podlega oferta contentmarketingowa. Akcje niestandardowe, współprace z redakcjami i jakość tworzonych materiałów są wyróżnikami na rynku. Za ich strategię i realizację odpowiedzialny jest zespół WP Brand Studio. Na ofertę składa się również możliwość partnerstwa przy największych plebiscytach i nagrodach branżowych, które mają już uznaną na rynku renomę, m.in. nagrody Money.pl, plebiscyty #Wszechmocne i Top Seriale.

MEDIA

Internet: Strona Główna WP, Strona Główna o2, Wiadomości WP, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie, WP Kobieta, Money.pl, Pudelek, Benchmark, Telewizja WP, Vibez, Jastrzabpost.pl, Pyszności – łącznie Grupa Wirtualna Polska ma 20,8 mln realnych użytkowników (Gemius/PBI, Mediapanel, XII 2023)

Eventy: Nagrody Money.pl, #Wszechmocne – plebiscyt serwisu Kobieta WP, Top Seriale – plebiscyt Teleshow WP, Herosi – plebiscyt – inauguracja 2024

Wirtualna Polska jest członkiem IAA i IAB.

HIT 2023

Cieszy nas, że sukcesem okazała się platforma do samodzielnego zlecania kampanii reklamowych WP Ads. Najwięksi gracze na rynku oraz małe, lokalne firmy przekonały się do tego rozwiązania, które oprócz samego narzędzia self-serv stwarza również możliwość bieżącej pogłębionej analityki. Dołączenie kolejnych funkcjonalności, obsługa formatów wideo oraz możliwość targetowania reklam poza Polską przyspieszą proces automatyzacji procesu zleceń.

2023 rok był również bardzo dobry dla eventów, którym patronowały serwisy z Grupy WP. Debiutujące plebiscyty Top Seriale oraz #Wszechmocne odbiły się dużym echem na rynku reklamy. Dzięki nim wzrasta prestiż całej grupy wydawniczej jako inicjatora ciekawych i ważnych projektów, których wysoka jakość realizacyjna jest atrakcyjna dla widzów i partnerów komercyjnych.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.