Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 30, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Ciąćka na czele nowej agencji badawczo-technologicznej

Firma oficjalnie zainauguruje działalność 3 czerwca w Warszawie (fot. materiały prasowe)

Mad Research to nowa agencja badawczo-technologiczna, która ma łączyć wieloletnie doświadczenie badawcze zespołu z nowoczesnymi technologiami pozyskiwania danych.

Prezesem został Piotr Ciąćka, który pełnił funkcję business directora w globalnych firmach badawczych, przez ostatnie sześć lat w Kantar Polska.

Wiceprezeską jest Zofia Smełka-Leszczyńska, która pracowała w agencjach komunikacyjnych i firmach strategicznych (m.in. Stratosfera, Hill+Knowlton, K2, Havas, McCann). 

Wiceprezesem został też Piotr Sztabiński, który pracował w firmach Kantar, Nielsen, Ipsos i EDGE NPD. Ostatnie pięć lat rozwijał polski oddział OpinionWay.

Piotr Jaczek, również wiceprezes Mad Research, ostatnio pracował w Miinto jako AI tech manager, a wcześniej w agencjach IQS i Millward-Brown, gdzie łączył pracę analityczną z zarządzaniem zespołem oraz tworzeniem oprogramowania.

Mad Research, poza zbieraniem danych, ma projektować ekosystemy pozyskiwania wiedzy, które będą wspierać menedżerów w podejmowaniu decyzji. 

(KAP, 30.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.