Piotr Ciąćka na czele nowej agencji badawczo-technologicznej

Firma oficjalnie zainauguruje działalność 3 czerwca w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Mad Research to nowa agencja badawczo-technologiczna, która ma łączyć wieloletnie doświadczenie badawcze zespołu z nowoczesnymi technologiami pozyskiwania danych.
Prezesem został Piotr Ciąćka, który pełnił funkcję business directora w globalnych firmach badawczych, przez ostatnie sześć lat w Kantar Polska.
Wiceprezeską jest Zofia Smełka-Leszczyńska, która pracowała w agencjach komunikacyjnych i firmach strategicznych (m.in. Stratosfera, Hill+Knowlton, K2, Havas, McCann).
Wiceprezesem został też Piotr Sztabiński, który pracował w firmach Kantar, Nielsen, Ipsos i EDGE NPD. Ostatnie pięć lat rozwijał polski oddział OpinionWay.
Piotr Jaczek, również wiceprezes Mad Research, ostatnio pracował w Miinto jako AI tech manager, a wcześniej w agencjach IQS i Millward-Brown, gdzie łączył pracę analityczną z zarządzaniem zespołem oraz tworzeniem oprogramowania.
Mad Research, poza zbieraniem danych, ma projektować ekosystemy pozyskiwania wiedzy, które będą wspierać menedżerów w podejmowaniu decyzji.
(KAP, 30.04.2025)
