Monika Domagała-Szmidt dołączyła do zespołu Twin .collective

Monika Domagała-Szmidt ma 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej (fot. materiały prasowe)
Monika Domagała-Szmidt jest nową account director w agencji Twin .collective.
Domagała-Szmidt odpowiada za rozwój zespołu client service, budowanie relacji z kluczowymi klientami, a także strategiczne doradztwo i rozwój nowych możliwości współpracy.
Monika Domagała-Szmidt ma 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Współpracowała z markami takimi jak Totalizator Sportowy, PKO Bank Polski, Aviva czy Rainbow Tours. W agencjach 2012 i Feeders zajmowała się kompleksową obsługą marki Żywiec oraz flagowej trasy Żywiec Męskie Granie. Przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję 360 project leader.
Przez ponad siedem lat współtworzyła kampanie wielokrotnie nagradzane w konkursach Effie Awards (osiem statuetek, w tym Grand Prix Effie 2019) oraz KTR (21 nagrodzonych projektów).
(AMS, 29.04.2025)
