Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 01, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pascal Brodnicki w majówkowym podcaście Radia Vox FM

Tegoroczna seria "Kapitana Karkówki na tropie" jest kontynuacją historii, której pierwsza seria była emitowana podczas majówki rok temu (fot. materiały prasowe)

W długi weekend majowy Radio Vox FM nada drugą część słuchowiska "Kapitan Karkówka na tropie". Tym razem w produkcji gościnnie występuje Pascal Brodnicki, znany kucharz i osobowość telewizyjna, który użycza głosu postaci Pierre’a Lardona.

Pascal Brodnicki to polsko-francuski kucharz, który zdobył popularność dzięki programowi "Pascal: Po prostu gotuj!" emitowanemu w przeszłości na antenie TVN. 

W nowej odsłonie słuchowiska Kapitan Karkówka prowadzi śledztwo w sprawie zaginięcia Antoniego Bursztyna, kolekcjonera porcelany.

W nagraniach, oprócz Pascala Brodnickiego, wzięli udział także prezenterzy i dziennikarze Radia Vox FM: Przemysław Sasowski jako Kapitan Karkówka, Katarzyna Pilewska jako Adela, Marta Kiermasz jako Brunhilda, Michał Trawka jako Euzebiusz i Piotr Ambroży jako Urzędnik.

Czytaj też: Marek Wałkuski ma kontrakt w Waszyngtonie do połowy roku. "Będę rozmawiał z firmą"

Autorem scenariusza i narratorem słuchowiska jest Kamil Rutkowski. Wszystkie 18 odcinki dostępne są na stronie Voxfm.pl w zakładce Podcasty. Na antenie Radia Vox FM emitowane są 1, 2 i 3 maja w godz. 10-16.

Tegoroczna seria "Kapitana Karkówki na tropie" jest kontynuacją historii, której pierwsza seria była emitowana podczas majówki rok temu. Od 1 do 6 maja 2024 roku zanotowała 26,8 tys. odsłuchań i była drugim najpopularniejszym podcastem Grupy ZPR Media w tym czasie.

Czytaj też: Prezenter CBS News skrytykował na antenie Paramount za cenzurowanie "60 Minutes"

(KOZ, 01.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.