Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dawid Podsiadło uruchomił platformę Fenomen. Projekt skierowany do twórców

Pierwszą z ogłoszonych nagród specjalnych jest możliwość zagrania supportu na kolejnej trasie Dawida Podsiadło (screen: YouTube/Dawid Podsiadło)

Dawid Podsiadło rusza z platformą Fenomen – nową inicjatywą towarzyszącą jego festiwalowi Zorza, którego partnerem jest T-Mobile. Projekt skierowany jest do muzyków oraz twórców wideo, grafiki i fotografii, którzy chcą się rozwijać i realizować własne projekty artystyczne. Inicjatywa daje szansę na zdobycie czterech stypendiów o łącznej wartości 200 tys. zł.

Fenomen otwiera nabór dla uczestników od 16. roku życia, dla debiutantów, jak i twórców działających w branży od lat. Organizatorzy poszukują sześciu wyjątkowych muzyków/zespołów z autorskim repertuarem, sześciu grafików, sześciu fotografów oraz sześciu reżyserów lub twórców wideo. Wezmą oni udział w programie mentoringowym, a muzycy dodatkowo wystąpią na festiwalu Zorza, odbywającym się w sześciu polskich miastach.

Efekty zostaną zaprezentowane w sierpniu

Program mentoringowy poprowadzą eksperci: Dorota Szulc (fotografia), Bartłomiej Walczuk (grafika) i Daniel Jaroszek (wideo). Uczestnicy wspólnie stworzą nowe utwory, teledyski, sesje zdjęciowe i oprawę graficzną wydarzeń.

Czytaj też: Marka Corny z nową platformą komunikacyjną i Stachurskim w roli ambasadora

Efekty wszystkich działań zostaną zaprezentowane w sierpniu, tuż przed zakończeniem festiwalu. Publiczność zdecyduje, kto z szóstki finalistów w każdej z kategorii otrzyma główną nagrodę. Na każdego z czterech zwycięzców czeka stypendium o wartości 50 tys. zł, ale nie tylko. Pierwszą z ogłoszonych nagród specjalnych jest możliwość zagrania supportu na kolejnej trasie Dawida Podsiadło.

Zgłoszenia można przesyłać do 8 maja poprzez stronę internetową lub publikując wideo z hashtagiem #FENOMEN na TikToku, Instagramie Reels lub YouTube Shorts. Działania PR projektu realizuje agencja Big Picture.

Czytaj też: GoldenSubmarine przygotowała kampanię "Z mObywatelem wybory są łatwiejsze"

(MS, 29.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.