Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 01, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Jarosława Kuźniara miała 5 mln zł przychodów w 2024 roku

Przychody agencji Jarosława Kuźniara wzrosły o 2,3 proc. (fot. materiały prasowe)

Kuźniar Media, agencja Jarosława Kuźniara, w 2024 roku zanotowała 5 mln zł przychodów i 149 tys. zł zysku netto.

Ze sprawozdania złożonego do Krajowego Rejestru Sądowego wynika, że przychody agencji wzrosły o 2,3 proc. w porównaniu z 2023 rokiem.

Czytaj też: Po aferze z „Wielorybem” tłumacze niechętnie przyznają się do automatycznych translatorów

Koszty działalności operacyjnej były wyższe o 8,8 proc. i wyniosły 4,8 mln zł. Na wynagrodzenia przeznaczono 541 tys. zł, tj. o 12,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Na koniec 2024 roku agencja zatrudniała dwie osoby na umowę o pracę i dwie na umowę cywilnoprawną.

Kuźniar Media zmniejszyła o 44,6 proc. zysk netto – z 268 tys. zł w 2023 roku do 149 tys. zł w 2024 roku. W całości trafi on na pokrycie strat z lat ubiegłych.

Jarosław Kuźniar założył agencję Kuźniar Media w 2019 roku, ma w niej 98 proc. udziałów. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, public affairs, CSR, a także personal brandingu. Agencja prowadzi również studio produkujące podcasty Voice House.

Czytaj też: Świat na subskrypcje. Co robią użytkownicy, by utrzymać w ryzach wysokość opłat?

(KOZ, 01.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.