Agencja Jarosława Kuźniara miała 5 mln zł przychodów w 2024 roku

Przychody agencji Jarosława Kuźniara wzrosły o 2,3 proc. (fot. materiały prasowe)
Kuźniar Media, agencja Jarosława Kuźniara, w 2024 roku zanotowała 5 mln zł przychodów i 149 tys. zł zysku netto.
Ze sprawozdania złożonego do Krajowego Rejestru Sądowego wynika, że przychody agencji wzrosły o 2,3 proc. w porównaniu z 2023 rokiem.
Czytaj też: Po aferze z „Wielorybem” tłumacze niechętnie przyznają się do automatycznych translatorów
Koszty działalności operacyjnej były wyższe o 8,8 proc. i wyniosły 4,8 mln zł. Na wynagrodzenia przeznaczono 541 tys. zł, tj. o 12,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Na koniec 2024 roku agencja zatrudniała dwie osoby na umowę o pracę i dwie na umowę cywilnoprawną.
Kuźniar Media zmniejszyła o 44,6 proc. zysk netto – z 268 tys. zł w 2023 roku do 149 tys. zł w 2024 roku. W całości trafi on na pokrycie strat z lat ubiegłych.
Jarosław Kuźniar założył agencję Kuźniar Media w 2019 roku, ma w niej 98 proc. udziałów. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, public affairs, CSR, a także personal brandingu. Agencja prowadzi również studio produkujące podcasty Voice House.
Czytaj też: Świat na subskrypcje. Co robią użytkownicy, by utrzymać w ryzach wysokość opłat?
(KOZ, 01.05.2025)
