Centralny Port Komunikacyjny wybrał Lighthouse do kompleksowej obsługi

Agencja Lighthouse odpowiada za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji na lata 2025-2027 dla CPK (fot. materiały prasowe)
Centralny Port Komunikacyjny w wyniku przetargu wybrał do obsługi kompleksowej strategii komunikacji i sytuacji kryzysowych agencję Lighthouse.
Działania zrealizuje zespół pod kierownictwem unit directora Michała Kwietniewskiego.
Czytaj też: GoldenSubmarine przygotowała kampanię "Z mObywatelem wybory są łatwiejsze"
Centralny Port Komunikacyjny (CPK) to jedna z największych inwestycji infrastrukturalnych w Europie, mająca na celu stworzenie nowoczesnego systemu, łączącego transport lotniczy, kolejowy i drogowy.
Agencja Lighthouse odpowiada za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji na lata 2025-2027, której celem jest skuteczne przedstawienie znaczenia i charakteru całego przedsięwzięcia.
Czytaj też: Jeśli ktoś ma newsa, to ma go skądś. Rzecz o działalności public affairs
(MS, 01.05.2025)
