Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 01, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Centralny Port Komunikacyjny wybrał Lighthouse do kompleksowej obsługi

Agencja Lighthouse odpowiada za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji na lata 2025-2027 dla CPK (fot. materiały prasowe)

Centralny Port Komunikacyjny w wyniku przetargu wybrał do obsługi kompleksowej strategii komunikacji i sytuacji kryzysowych agencję Lighthouse.

Działania zrealizuje zespół pod kierownictwem unit directora Michała Kwietniewskiego.

Czytaj też: GoldenSubmarine przygotowała kampanię "Z mObywatelem wybory są łatwiejsze"

Centralny Port Komunikacyjny (CPK) to jedna z największych inwestycji infrastrukturalnych w Europie, mająca na celu stworzenie nowoczesnego systemu, łączącego transport lotniczy, kolejowy i drogowy.

Agencja Lighthouse odpowiada za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji na lata 2025-2027, której celem jest skuteczne przedstawienie znaczenia i charakteru całego przedsięwzięcia.

Czytaj też: Jeśli ktoś ma newsa, to ma go skądś. Rzecz o działalności public affairs

(MS, 01.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.