Valkea Media tworzy dział influencer marketingu. Wykorzysta doświadczenie

Valkea Media dotychczas zrealizowała już 100 kampanii z udziałem twórców internetowych (fot. materiały prasowe)
Valkea Media, wykorzystując wieloletnie doświadczenie w obszarze strategii contentowych i współpracy z influencerami, wyodrębnia dział influencer marketingu.
Nowy dział odpowiada za opracowywanie kompleksowych strategii influencer marketingowych, współpracę z twórcami internetowymi oraz realizację kampanii dla klientów.
Czytaj też: Monika Domagała-Szmidt dołączyła do zespołu Twin .collective
Jednym z priorytetowych obszarów rozwoju jest UGC (User-Generated Content), czyli treści tworzone przez użytkowników i twórców i które stanowią istotne narzędzie w budowaniu autentycznego przekazu marki i zwiększaniu zaangażowania odbiorców. Za rozwój nowej struktury odpowiada Magdalena Iwańska, head of influencer marketing.
– Zrealizowaliśmy już ponad 100 kampanii z udziałem twórców internetowych, co pozwoliło nam zbudować silne kompetencje i zyskać zaufanie klientów, a influencer marketing od wielu lat stanowi integralny element naszych działań. Wierzymy, że ta zmiana pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i znacząco zwiększy efektywność prowadzonych działań – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea Media.
Czytaj też: Najnowsze wydanie magazynu „Press” z dodatkiem „Studia produkcyjne 2025”
(MS, 30.04.2025)
