Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 30, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Valkea Media tworzy dział influencer marketingu. Wykorzysta doświadczenie

Valkea Media dotychczas zrealizowała już 100 kampanii z udziałem twórców internetowych (fot. materiały prasowe)

Valkea Media, wykorzystując wieloletnie doświadczenie w obszarze strategii contentowych i współpracy z influencerami, wyodrębnia dział influencer marketingu.

Nowy dział odpowiada za opracowywanie kompleksowych strategii influencer marketingowych, współpracę z twórcami internetowymi oraz realizację kampanii dla klientów.

Czytaj też: Monika Domagała-Szmidt dołączyła do zespołu Twin .collective

Jednym z priorytetowych obszarów rozwoju jest UGC (User-Generated Content), czyli treści tworzone przez użytkowników i twórców i które stanowią istotne narzędzie w budowaniu autentycznego przekazu marki i zwiększaniu zaangażowania odbiorców. Za rozwój nowej struktury odpowiada Magdalena Iwańska, head of influencer marketing.

– Zrealizowaliśmy już ponad 100 kampanii z udziałem twórców internetowych, co pozwoliło nam zbudować silne kompetencje i zyskać zaufanie klientów, a influencer marketing od wielu lat stanowi integralny element naszych działań. Wierzymy, że ta zmiana pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i znacząco zwiększy efektywność prowadzonych działań – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea Media.

Czytaj też: Najnowsze wydanie magazynu „Press” z dodatkiem „Studia produkcyjne 2025”

(MS, 30.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.