ChatGPT będzie pomagać w robieniu zakupów online. OpenAI dokonał usprawnień

OpenAI deklaruje, że nie będzie otrzymywać żadnych prowizji od zakupów dokonanych za pośrednictwem ChatGPT
OpenAI dokonał usprawnień w funkcjach wyszukiwania w swoim narzędziu ChatGPT. Mają one ułatwić robienie zakupów online.
Ulepszenia zostaną zintegrowane z domyślnym modelem AI – GPT-4o – i mają być globalnie dostępne dla wszystkich użytkowników ChatGPT. Zadając konkretne pytania, użytkownicy otrzymają spersonalizowane sugestie produktów z różnych kategorii, głównie z segmentów: moda, uroda, AGD, elektronika.
Czytaj też: AI można wykorzystywać do tworzenia jakościowych treści i walki z dezinformacją
OpenAI deklaruje, że nie będzie zamieszczać reklam produktów ani otrzymywać prowizji od zakupów dokonanych za pośrednictwem platformy ChatGPT. Usprawnienie ma mu pomóc w konkurowaniu o użytkowników z Google.
Według danych z końca lutego liczba aktywnych użytkowników OpenAI przekroczyła tygodniowo 400 mln.
Czytaj też: Po aferze z „Wielorybem” tłumacze niechętnie przyznają się do automatycznych translatorów
(MAC, 30.04.2025)
