Nowy „Press”: Jacoń mówi o walce, Manowska koloryzuje, Lis milczy, a Świrski tropi zdrajców
Na okładce listopadowego "Pressa" Piotr Jacoń - dziennikarz TVN 24 (fot. Olga Majrowska)
„Jak już ktoś rozumie, na czym nasze życie polega i do jakiej opowieści wpuszczamy ludzi, myślę, że nie zarzuci mi lansu. A jak ktoś robi to bez zrozumienia, to nie jestem zainteresowany taką rozmową” – mówi Piotr Jacoń w intrygującym wywiadzie na temat transpłciowości, języka mediów i misji dziennikarskiej, córki Wiktorii oraz kłopotów z własnym ojcem.
W „Press” również: Radio Zet konsekwentne w niekonsekwencji; ściganie dziennikarzy za zadawanie pytań; dramat mediów na giełdzie; TVP Szczepańskiego wiecznie żywa, a także poetyckie wspomnienie o reporterce Irenie Morawskiej.
„Press” do nabycia w dobrych salonach prasowych lub online (wydanie drukowane lub e-wydanie) na e-sklep.press.pl.
W nowym numerze „Press” także najnowszy PR Check - Ranking firm public relations (kliknij i pobierz), podsumowanie konkursu Grand Video Awards oraz Gali Medalu Wolności Słowa. Numerowi towarzyszy również specjalny dodatek: „Top Marka” (pobierz ze strony topmarka.eu).
W „Press” polecamy:
- „Byłem bezbronny" - rozmowa z Piotrem Jaconiem (kliknij tutaj)
- „Wszystko poszło nie tak”. Jak zakończyć sprawę Lisa – wszyscy radzą, a nikt nie wie (kliknij w link)
- „Śmierć zamyka usta”. O śmierci polityków piszemy chętnie i wprost, ale gdy rzecz dotyczy dziennikarzy – lęk zamyka nam usta (kliknij w link)
- „Jeden z najlepszych”. Znany dziennikarz BBC okazał się oszustem, a stacja go chroniła (kliknij w link)
- „Kanał o zapachu curry”. Za Superstację Ryszarda Krajewskiego chwalą, ale za News 24 wielu utopiłoby go w łyżce wody (kliknij w link)
- „Sorry, Winnetou!”. W Niemczech rozpętała się awantura o Winnetou i jego twórcę Karola Maya (kliknij w link)
- „WIG-Media. Leje się krew”. O prawie 2 mld zł spadła w ostatnim roku wartość akcji spółek mediowych na warszawskiej giełdzie (kliknij w link)
- „I już?” Im bardziej Radio Zet stara się dogonić RMF FM, tym bardziej dystans do lidera rośnie (kliknij w link)
- „Jak kameleon”. O warsztacie radiowej dziennikarki naukowej pisze Karolina Głowacka z Tok FM (kliknij w link)
- „Nie musisz tańczyć”. Jak redakcje wykorzystują TikToka, by trafić do młodych i czego polskie media mogą uczyć się od największych tytułów (kliknij w link)
- „Blisko życia”. Jak Irena Morawska reportaże pisała. Przyjaciele żegnają reporterkę o doskonałym słuchu (kliknij w link)
- „Prosta kalkulacja”. Historia Juliana Assange’a to również walka o prawo dziennikarzy do ujawniania nadużyć (kliknij w link)
- „Kto pyta, błądzi”. Dziennikarze muszą się tłumaczyć prokuratorom z zadawania pytań (kliknij w link)
- „Świat młodych”. U młodego youtubera wystąpili wszyscy kandydaci w wyborach prezydenckich we Francji. W telewizjach nie chcieli (kliknij w link)
- „Jak za Gierka”. Telewizję Macieja Szczepańskiego z gierkowskiej dekady sporo łączy ze współczesną TVP. Nie tylko propaganda (kliknij w link)
- „Standardy nadawania prawdy”. Polityczny plan wykonany. Udało się odciąć część polskich widzów od telewizji komercyjnych, które nie śpiewają, jak każe władza (kliknij w link)
- „Balans w sobotę rano”. Rządy klientów w agencjach PR kończą się. Trzeba zadbać o pracowników (kliknij w link)
- „Kapitulacja”. Bojkot marek po rosyjskiej agresji nie powiódł się. Kupujemy, gdzie zawsze, marki reklamują się jak kiedyś (kliknij w link)
- Nasze badanie: Addressable TV w ocenie branży marketingowej.
- Badanie PressInstitute: Instytucje pożyczkowe oczami dziennikarzy.
- Złota era branded content przed nami - felieton reklamowy
- XV Badanie Top Marka - sekcja specjalna poświęcona markom
- Stałe rubryki: Reklamówka, Reklamy zagraniczne, Książki, Pressówka, Ranking Tomasza Krzyżaka.
Nowy numer "Press" możesz kupić w dobrych salonach prasowych lub online (zamówić wydanie drukowane lub e-wydanie) na e-sklep.press.pl
(CP, 04.11.2022)