Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Platige Image

KAROL ZBIKOWSKI ceo

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Racławicka 99A
02-634 Warszawa
Tel. 22 844 64 74
Strona www: Platige.com
Facebook: facebook.com/platigeimage
LinkedIn: linkedin.com/company/platige-image

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Karol Żbikowski – CEO
Agnieszka Górna – head of production commercial department
Krzysztof Krok – head of production animation & VFX department
Justyna Supernak – head of production entertainment department
Marek Jankowski – head of broadcast & events

ROK POWSTANIA: 1997

Press

JUSTYNA SUPERNAK head of production entertainment department

LICZBA PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW: 323 (w tym 47 obcokrajowców)

LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 138

TOP 3 produkcji

•„Call of Duty: Operation Monarch — Godzilla vs Kong”
Klient: Activision, Legendary Pictures
•„Aston Martin V12 Vantage #NeverLeaveQuietly”
Klient: Aston Martin
•„Samsung x Żabson 3D DOOH”
Klient: Samsung

Press

AGNIESZKA GÓRNA head of production commercial department

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH

W 2022 roku studio Platige zdobyło 21 wyróżnień — 14 statuetek oraz 7 nominacji w konkursach branżowych. Największe uznanie wśród jurorów zdobył projekt „Dying Light 2 Stay Human” w reżyserii Tomka Suwalskiego. Zwiastun zrealizowany dla Techlandu zwyciężył w konkursie Golden Drum, Epica Awards, ADC*E Art Directors Club of Europe i zdobył dwa miecze KTR. Wśród innych wyróżnionych projektów znalazły się także „Aston Martin, Call of Duty Godzilla vs Kong”, autorska animacja „Platige Easter” oraz efekty wizualne do serialu „Wiedźmin 2” Netflix z nagrodą BAFTA. Największym wyróżnieniem w 2022 roku było zdobycie po raz czwarty z rzędu tytułu Studia Postprodukcyjnego Roku KTR.

Press

MAREK JANKOWSKI head of broadcast & events

ZASOBY WŁASNE

Soundly by Platige – nowoczesne studio dźwiękowe wyposażone w najwyższej jakości sprzęt, specjalizujące się w realizacjach dla branży reklamowej, filmowej oraz czołowych producentów gier komputerowych.

Motion Capture – jedno z największych w tej części Europy studiów motion capture. Jego wymiary oraz nowoczesne wyposażenie umożliwiają realizację zaawansowanych scen z wieloma aktorami jednocześnie. W studiu powstają m.in. cinematiki, animacje game-in oraz cut sceny.

ZAUFALI NAM

• Netflix • Epic Games • Ubisoft • Kompania Piwowarska • Activision • Australijska Izba Turystyki • Polsat Sport • UEFA • Techland

Press

KRZYSZTOF KROK head of production animation & VfX department

PREZENTACJA FIRMY

Platige Image to jedno z wiodących na międzynarodowych rynkach studiów produkcji i postprodukcji, specjalizujące się w grafice komputerowej, animacji 3D oraz efektach wizualnych na potrzeby filmu, rozrywki i reklamy. Produkuje masowe imprezy i realizuje design na potrzeby transmisji na żywo dla studiów telewizyjnych z użyciem technologii Vizrt. Jest szczególnie cenione za cinematiki tworzone dla czołowych twórców gier komputerowych. Ubiegły rok Platige zakończyło, osiągając rekordowy w swojej 25-letniej historii zysk. Celem na najbliższe lata jest dalsza ekspansja na nowych międzynarodowych rynkach, takich jak Australia, USA oraz MENA (Middle East North Africa).

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU

TYTUŁ: „G’DAY THE SHORT FILM – TOURISM AUSTRALIA”
KLIENT: TOURISM AUSTRALIA (AUSTRALIJSKA IZBA TURYSTYKI)

Press

Zespół Platige Image zrealizował filmy oraz spoty reklamowe do międzynarodowej kampanii na zlecenie Australijskiej Izby Turystki, której celem było zachęcanie do odwiedzenia Australii. Głównym bohaterem produkcji była komputerowo ożywiona maskotka kangura o imieniu Ruby. W spocie pojawia się też aktorka Rose Byrne, która została angielskim głosem kampanii. Promocja Australijskiej Izby Turystyki szybko stała się prawdziwym hitem w sieci. Tylko na YouTube przygotowane przez Platige Image produkcje obejrzało łącznie ponad 100 mln osób. Premiera kampanii odbyła się 19 października w Nowym Jorku. Spoty pojawiły się na billboardach m.in. w Singapurze, Berlinie, Paryżu oraz Tokio. Powstałe w ramach projektu wersje reklamy na nośniki 3D DOOH wyświetlane były w takich miejscach jak Godzilla w Nowym Jorku, Moxy w Los Angeles LA oraz K-Pop w Seulu.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.