Platige Image
KAROL ZBIKOWSKI ceo
ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
ul. Racławicka 99A
02-634 Warszawa
Tel. 22 844 64 74
Strona www: Platige.com
Facebook: facebook.com/platigeimage
LinkedIn: linkedin.com/company/platige-image
OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA
Karol Żbikowski – CEO
Agnieszka Górna – head of production commercial department
Krzysztof Krok – head of production animation & VFX department
Justyna Supernak – head of production entertainment department
Marek Jankowski – head of broadcast & events
ROK POWSTANIA: 1997
JUSTYNA SUPERNAK head of production entertainment department
LICZBA PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW: 323 (w tym 47 obcokrajowców)
LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 138
TOP 3 produkcji
•„Call of Duty: Operation Monarch — Godzilla vs Kong”
Klient: Activision, Legendary Pictures
•„Aston Martin V12 Vantage #NeverLeaveQuietly”
Klient: Aston Martin
•„Samsung x Żabson 3D DOOH”
Klient: Samsung
AGNIESZKA GÓRNA head of production commercial department
NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH
W 2022 roku studio Platige zdobyło 21 wyróżnień — 14 statuetek oraz 7 nominacji w konkursach branżowych. Największe uznanie wśród jurorów zdobył projekt „Dying Light 2 Stay Human” w reżyserii Tomka Suwalskiego. Zwiastun zrealizowany dla Techlandu zwyciężył w konkursie Golden Drum, Epica Awards, ADC*E Art Directors Club of Europe i zdobył dwa miecze KTR. Wśród innych wyróżnionych projektów znalazły się także „Aston Martin, Call of Duty Godzilla vs Kong”, autorska animacja „Platige Easter” oraz efekty wizualne do serialu „Wiedźmin 2” Netflix z nagrodą BAFTA. Największym wyróżnieniem w 2022 roku było zdobycie po raz czwarty z rzędu tytułu Studia Postprodukcyjnego Roku KTR.
MAREK JANKOWSKI head of broadcast & events
ZASOBY WŁASNE
Soundly by Platige – nowoczesne studio dźwiękowe wyposażone w najwyższej jakości sprzęt, specjalizujące się w realizacjach dla branży reklamowej, filmowej oraz czołowych producentów gier komputerowych.
Motion Capture – jedno z największych w tej części Europy studiów motion capture. Jego wymiary oraz nowoczesne wyposażenie umożliwiają realizację zaawansowanych scen z wieloma aktorami jednocześnie. W studiu powstają m.in. cinematiki, animacje game-in oraz cut sceny.
ZAUFALI NAM
• Netflix • Epic Games • Ubisoft • Kompania Piwowarska • Activision • Australijska Izba Turystyki • Polsat Sport • UEFA • Techland
KRZYSZTOF KROK head of production animation & VfX department
PREZENTACJA FIRMY
Platige Image to jedno z wiodących na międzynarodowych rynkach studiów produkcji i postprodukcji, specjalizujące się w grafice komputerowej, animacji 3D oraz efektach wizualnych na potrzeby filmu, rozrywki i reklamy. Produkuje masowe imprezy i realizuje design na potrzeby transmisji na żywo dla studiów telewizyjnych z użyciem technologii Vizrt. Jest szczególnie cenione za cinematiki tworzone dla czołowych twórców gier komputerowych. Ubiegły rok Platige zakończyło, osiągając rekordowy w swojej 25-letniej historii zysk. Celem na najbliższe lata jest dalsza ekspansja na nowych międzynarodowych rynkach, takich jak Australia, USA oraz MENA (Middle East North Africa).
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU
TYTUŁ: „G’DAY THE SHORT FILM – TOURISM AUSTRALIA”
KLIENT: TOURISM AUSTRALIA (AUSTRALIJSKA IZBA TURYSTYKI)
Zespół Platige Image zrealizował filmy oraz spoty reklamowe do międzynarodowej kampanii na zlecenie Australijskiej Izby Turystki, której celem było zachęcanie do odwiedzenia Australii. Głównym bohaterem produkcji była komputerowo ożywiona maskotka kangura o imieniu Ruby. W spocie pojawia się też aktorka Rose Byrne, która została angielskim głosem kampanii. Promocja Australijskiej Izby Turystyki szybko stała się prawdziwym hitem w sieci. Tylko na YouTube przygotowane przez Platige Image produkcje obejrzało łącznie ponad 100 mln osób. Premiera kampanii odbyła się 19 października w Nowym Jorku. Spoty pojawiły się na billboardach m.in. w Singapurze, Berlinie, Paryżu oraz Tokio. Powstałe w ramach projektu wersje reklamy na nośniki 3D DOOH wyświetlane były w takich miejscach jak Godzilla w Nowym Jorku, Moxy w Los Angeles LA oraz K-Pop w Seulu.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter