Słabszy początek drugiego sezonu talk-show Gessler. TVN liderem w grupie rozliczeniowej

Drugi sezon programu Magdy Gessler wybiera średnio 477 tys. widzów (fot. Tomasz Urbanek/TVN)
Talk-show Magdy Gessler "Magda gotuje internet" zaczął drugi sezon z niższą oglądalnością niż miał na początku pierwszy, pokazywany na początku roku.
Drugą serię programu Gessler oglądać można w TVN w niedziele o 11.30, od 25 maja. Po trzech tygodniach talk-show gromadzi średnio 477 tys. widzów, co przekłada się na 6,05 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 8,23 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54.
Czytaj też: TVN z kontynuacją teleturnieju "The Floor". "Program jest ogromnym sukcesem"
Pierwszy odcinek nowego sezonu z Sandrą Hajduk oglądało 428 tys. widzów, drugi z Martą Wierzbicką – 444 tys., a trzeci z Natalią Kukulską – 553 tys.
TVN w paśmie "Magda gotuje internet" (11.30-12.02) jest stacją trzeciego wyboru w grupie ogólnej z 5,89 proc. udziału (za TVN 24 – 8,63 proc. i Republiką – 7,23 proc.). Prowadzi za to w grupie rozliczeniowej, uzyskując w niej 8,01 proc.
Rok do roku TVN poprawił wynik w tym paśmie – w grupie 4+ zanotował wzrost z 5,63 proc. do 5,89 proc., a w 20-54 – z 6,97 proc. do 8,01 proc.
Pierwszą edycję talk-show Magdy Gessler TVN pokazywał w zimowej ramówce. Po trzech odcinkach "Magda gotuje internet" przyciągał średnio 631 tys. widzów.
Dane: Nielsen Media
Czytaj też: Właściciel TVN podzieli się na dwie spółki. David Zaslav szefem streamingu
(KOZ, 10.06.2025)
