WARSAW PRODUCTION TEAM SP. Z O.O.

JUSTYNA ZIEMKIEWICZ producent SŁAWEK RICHERT dyrektor zarządzający, partner, producent kreatywny MICHAŁ ZAMENCKI partner, head of production RADEK TOPOLSKI producent
ADRES, KONTAKT
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa
[email protected]
www.warsawproduction.com
ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY
Sławek Richert – dyrektor zarządzający, partner, producent kreatywny
Michał Zamencki – partner, head of production
ROK POWSTANIA: 2016
LICZBA PRACOWNIKÓW: 10
LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2021 ROKU: 62 reklamowe + 30 dokumentalnych
KRÓTKO O FIRMIE
Warsaw Production Team rozpoczynali, tworząc jako jedni z pierwszych w Polsce komercyjny kontent wideo na platformę Facebook. W początkowych latach wyspecjalizowali się w wysokojakościowych produkcjach digital. W 2019 roku branża reklamowa doceniła produkcje Warsaw Production, wręczając cztery nagrody KTR za spot Netflixa pt. „Orange Is The New Black”, który osiągał rekordy pod względem odtworzeń, udostępnień i cytatów w sieci. Aktualnie oferta obejmuje zarówno spoty digital, jak i spoty telewizyjne, sesje zdjęciowe oraz postprodukcję, a spółka każdego roku notuje wzrost przychodów. W 2019 roku firma rozpoczęła produkcję filmów dokumentalnych na zlecenie komercyjnych klientów. Jesteśmy pierwszym domem w Polsce posiadającym documercial jako stały punkt oferty.
ZAUFALI NAM
• Netflix
• Visa
• Red Bull
• Adidas
• Empik
• VMLY&R
• Saatchi & Saatchi
• Feeders
• Ogilvy
PRODUKCJE POZAREKLAMOWE (NP. TELEDYSKI, FABUŁY, SERIALE):
• „Skatepark Review Poland” – serial dokumentalny dla Red Bulla
• „W stronę Słońca” – film dokumentalny (w trakcie zdjęć)
• „Netflix Studio” – 17 odcinków programu o tematyce kulturalno-filmowej oraz podcast
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z OSTATNICH DWÓCH LAT (2020–2021)

TYTUŁ: „SKATEPARK REVIEW POLAND”
ROK PRODUKCJI: 2021
KLIENT: RED BULL
Projekt dla Red Bull Polska na platformę Redbull TV. Seria dokumentalna z udziałem legendarnych zawodników z Polski i światowej klasy zawodnika z zagranicy. WPT z Red Bullem odpowiadali za koncepcję kreatywną, research, zbudowanie teamu kreatywno-merytorycznego, budżet i produkcję.
Głównym założeniem serii było stworzenie środowiskowej i wiarygodnej produkcji. Do teamu realizatorskiego zaprosiliśmy fenomenalnych twórców, uznanych i utytułowanych w świecie skateboardingu. Odwiedziliśmy cztery polskie miasta, a z każdego z nich powstał 20-minutowy odcinek.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
