Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2022

WARSAW PRODUCTION TEAM SP. Z O.O.

JUSTYNA ZIEMKIEWICZ producent SŁAWEK RICHERT dyrektor zarządzający, partner, producent kreatywny MICHAŁ ZAMENCKI partner, head of production RADEK TOPOLSKI producent

ADRES, KONTAKT

ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa
[email protected]
www.warsawproduction.com

ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY

Sławek Richert – dyrektor zarządzający, partner, producent kreatywny
Michał Zamencki – partner, head of production

ROK POWSTANIA: 2016

LICZBA PRACOWNIKÓW: 10

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2021 ROKU: 62 reklamowe + 30 dokumentalnych

KRÓTKO O FIRMIE

Warsaw Production Team rozpoczynali, tworząc jako jedni z pierwszych w Polsce komercyjny kontent wideo na platformę Facebook. W początkowych latach wyspecjalizowali się w wysokojakościowych produkcjach digital. W 2019 roku branża reklamowa doceniła produkcje Warsaw Production, wręczając cztery nagrody KTR za spot Netflixa pt. „Orange Is The New Black”, który osiągał rekordy pod względem odtworzeń, udostępnień i cytatów w sieci. Aktualnie oferta obejmuje zarówno spoty digital, jak i spoty telewizyjne, sesje zdjęciowe oraz postprodukcję, a spółka każdego roku notuje wzrost przychodów. W 2019 roku firma rozpoczęła produkcję filmów dokumentalnych na zlecenie komercyjnych klientów. Jesteśmy pierwszym domem w Polsce posiadającym documercial jako stały punkt oferty.

ZAUFALI NAM

•  Netflix
•  Visa
•  Red Bull
•  Adidas
•  Empik
•  VMLY&R
•  Saatchi & Saatchi
•  Feeders
•  Ogilvy

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE (NP. TELEDYSKI, FABUŁY, SERIALE):

•  „Skatepark Review Poland” – serial dokumentalny dla Red Bulla
•  „W stronę Słońca” – film dokumentalny (w trakcie zdjęć)
•  „Netflix Studio” – 17 odcinków programu o tematyce kulturalno-filmowej oraz podcast

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z OSTATNICH DWÓCH LAT (2020–2021)

Press

TYTUŁ: „SKATEPARK REVIEW POLAND”
ROK PRODUKCJI: 2021
KLIENT: RED BULL

Projekt dla Red Bull Polska na platformę Redbull TV. Seria dokumentalna z udziałem legendarnych zawodników z Polski i światowej klasy zawodnika z zagranicy. WPT z Red Bullem odpowiadali za koncepcję kreatywną, research, zbudowanie teamu kreatywno-merytorycznego, budżet i produkcję.

Głównym założeniem serii było stworzenie środowiskowej i wiarygodnej produkcji. Do teamu realizatorskiego zaprosiliśmy fenomenalnych twórców, uznanych i utytułowanych w świecie skateboardingu. Odwiedziliśmy cztery polskie miasta, a z każdego z nich powstał 20-minutowy odcinek.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.