Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

 

01-02/2016

Press

Spis treści:

 

Artykuł bezpłatny

Press

Z lekkim dystansem

"Nie jestem przekonany, że to media powinny wywoływać histerię. Dziennikarstwo ma do dyspozycji subtelniejsze i bardziej precyzyjne narzędzia niż cep i kilof" - mówił  Konrad Piasecki w rozmowie z "Press", po tym jak został Dziennikarzem Roku.

Vatileaks II

Watykan chciałby skazania autorów książek opisujących skandal finansowy w Wiecznym Mieście. Kto więcej straci?

 

Artykuł bezpłatny

Press

Kreacja według Darwina

To, co wrzucali na YouTube, miało słabiutki odzew: po kilkaset wyświetleń każdego filmu, 3 tys. subskrypcji. – Przez dwa lata myśleliśmy, że jesteśmy głąbami, bo odbiegamy od ludzi swoim poczuciem humoru – mówią członkowie G.F. Darwin. Dziś ich kanał jest w Epic Makers, najpopularniejszej sieci partnerskiej YouTube w Polsce. Twórcy doczekali się rzeszy fanów.

Press

Godziny rzeźbienia

Z Grzegorzem Sroczyńskim z „Gazety Wyborczej” rozmawia Marek Zając.

Press

Sposoby dziennika na wpłaty od czytelnika

W słowackim „Denníku N” do budowania ofert prenumeraty zaadaptowano system do analizy zachowań internetowych graczy.

Droga do gwiazd

Młodym krytykom filmowym dziś o wiele łatwiej dostać się na największe festiwale filmowe – ale o wiele trudniej im z tego wyżyć.

 

Artykuł bezpłatny

Press

Po co komu internet? Po co komu komputery? Sposób na sceptyka w redakcji

Tekst pochodzi z lutego 2016 roku z magazynu "Press". Przypominamy go, bo pokazuje zmagania w redakcjach, które tu i tam wciąż występują, ale które generalnie – dawno mamy za sobą. Jak przekonać wieloletnich redaktorów prasowych do internetu? Czy sprawę załatwią szkolenia? A może po prostu wszystko ma swój czas i zmiany w redakcjach odpowiadają przeobrażeniom cywilizacyjnym, jakim podlega cały nasz świat?

Press

Analfabetyzm wzrokowy

Z rysownikiem Andrzejem Milewskim rozmawia Iga Kołacz.

Press

Bat na Adblocka

Niemieccy wydawcy wypowiedzieli wojnę programom blokującym reklamy w Internecie. Tym razem z pewnymi sukcesami.

Press

Debata: Biedne, ale narodowe

Debata o sensie powołania mediów narodowych na bazie PAP, TVP i Polskiego Radia.

Lokalne agory

Lokalna prasa nie umiera – uważają dwaj wielkopolscy wydawcy Waldemar Śliwczyński i Piotr Piotrowicz. Obaj zainwestowali w nowe siedziby redakcji.

 

Artykuł bezpłatny

Press

Ekonomia wyjazdowa. Redaktorze, mogę w delegację?

W czasach, gdy podróżowanie jest najtańsze od lat, mało która redakcja wysyła dziennikarzy za granicę.

Źródło twojego światła

Z reporterem BBC Johnem Sweeneyem, gościem gali Grand Press 2015, rozmawia Jakub Mejer.

Dziennikarz z programem

Rośnie liczba dziennikarzy uczących się programowania. Od czego zacząć?

Warsztat Jacka Kowalczyka

Pisanie bloga jest doświadczeniem tyle ciekawym i pouczającym, co frustrującym.

Nawałka bez nawijki

Dopóki za trenerem stoją sukcesy reprezentacji, może sobie pogrywać z mediami.

Press

Gala Grand Press 2015

Relacja z gali, jak głosowały redakcje na Dziennikarza Roku, laureaci nagród.

Sparing medialny

Na obsługę wydarzeń sportowych tego roku nałoży się kolejna fala rewolucji medialnej – zanosi się na poważne starcie tradycyjnej telewizji i Internetu.

Ciepełko nie rozwija

Przechodząc do innej firmy, ważne jest, z kim będzie się tam pracować.

Szef wszystkich szefów

Tomasz Pawlikowski, CEO Publicis Groupe, jest piekielnie zdolny, niesamowicie wszechstronny i niezwykle niebezpieczny. Jako pracodawca i konkurent.

Trzeba cisnąć

Z Maćkiem Nowickim, nowym chief creative officerem Isobar South-East Asia and India rozmawia Agata Małkowska-Szozda.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.