12/2015

Press

Spis treści:

Press

Nie przesuwam czaszek

Z dokumentalistką Ewą Ewart rozmawia Elżbieta Rutkowska.

Press

Welcome to Poland

Hejterów atakujących zagranicznych korespondentów drażni to, że ci nie przedstawiają punktu widzenia z Polską jako pępkiem świata.

Press

Dla cyfrowych słuchaczy

Gdy dużym antenom Polskiego Radia brakuje pieniędzy, mała antena internetowo-cyfrowa dostaje ich coraz więcej. Misja musi kosztować.

To ich szukano

Migracje w mediach.

Press

Widz wie, za co płaci

Z Marianem Kmitą, dyrektorem ds. sportu w grupie Polsat i twórcą Polsatu Sport rozmawia Grzegorz Kopacz.

Press

Amerykanie w Brukseli

Politico zrewolucjonizowało sposób pisania o kulisach władzy w Waszyngtonie. Teraz tak samo próbuje przeorać świat brukselskiej biurokracji.

Nie taki gamoń

Michał Sadowski, założyciel serwisu Brand 24, chwali się, że Biały Dom skorzysta z usług jego firmy. Potrafi się dobrze promować usługą wartą nie więcej niż 349 dol.

Press

Koktajl nadawców

Francuska platforma telewizyjna Molotov.tv chce wysadzić w powietrze dotychczasowe przyzwyczajenia konsumentów telewizji.

Press

Warsztat: Dociekliwy

Każdy z nas jest po trosze dziennikarzem śledczym, chociaż ja wolę określenie: dziennikarstwo dociekliwe – pisze Piotr Pytlakowski, dziennikarz „Polityki”

Eksperci do mediów

Chcąc być znanym ekspertem w tematyce naukowej, nie należy stosować się do zasady „Siedź w kącie, a znajdą cię”.

Sejm objazdowy

Radio Tok FM postanowiło usłyszeć swoich słuchaczy i ruszyło w Polskę z serią audycji wyborczych.

Przegraliśmy z państwem

Z Andriejem Sołdatowem – dziennikarzem śledczym i ekspertem od rosyjskich służb specjalnych – rozmawia Mariusz Kowalczyk.

 

Artykuł bezpłatny

Press

Gdy papier słabł, a internet nie zarabiał. Najtrudniejszy moment w polskich redakcjach

Minęło 7 lat. Tekst stanowi ciekawe świadectwo tamtych czasów i sytuacji w branży. Lecz problem gazet, które nie do końca odnalazły się w świecie internetu, pozostał. Nie wszystkim wydawcom udało się obrać własną drogę i funkcjonować i w papierze, i w internecie.

 

Artykuł bezpłatny

Press

Papierowy koniec. Gdy rzucano prasę, a u nas rodził się internet

2015 rok to był szczególny czas w branży. Właśnie wtedy ważni autorzy, którzy wychowali się w redakcjach prasowych, przekonywali się, że internet może być nośnikiem wartościowych treści. I że opłaca się porzucić szpalty, kolumny, tradycyjne działy, wieczorne deadline'y na rzecz pracy dla online. Coś, co dziś jest oczywiste, wtedy oczywiste nie było.

Facebook zna cię lepiej niż żona

Reklamodawcy mogą znaleźć na Facebooku zbiór żonatych mężczyzn zdradzających swoje żony lub aktualnych pracodawców rasistów. Nie pisaliście nic o swojej orientacji seksualnej na Facebooku? Nie szkodzi, portal ją zna.

Press

Dadzą radę

Sytuacja, w której mamy badania z dwóch różnych źródeł, prowadzi do psucia biznesu – mówi Andrzej Garapich, prezes Polskich Badań Internetu.

Rozgrywka bez końca

Portale sportowe poszerzają ofertę treści i wdrażają nowe rozwiązania, by pozyskać i przywiązać do siebie internautów przed dużymi wydarzeniami w przyszłym roku.

Polityka reklamy

Z wykorzystaniem polityka w reklamie jest jak z zabawą granatem: o marce szybko stanie się głośno, ale jej wizerunek może ulec destrukcji.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.