Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 12/2015

Nie taki gamoń

Michał Sadowski, założyciel serwisu Brand 24, chwali się, że Biały Dom skorzysta z usług jego firmy. Potrafi się dobrze promować usługą wartą nie więcej niż 349 dol.

Jeden ma na sobie podkoszulek na ramiączkach, ciemne okulary, dwa grube łańcuchy na szyi i stawia sprawę jasno: „Hej bejbe, mam tłuste start-upy, hajs prosto do łapy. Chcesz znać te klimaty, wbij do mnie do chaty. Zobaczysz, jak się poczujesz – znam wszystkie pozycje, bo pozycjonuję”.

Drugi trzyma go za rękę i dodaje: „Programuję twoje podejście, od Pudelka mam większe wzięcie. W nocy nie śpię, mam lepsze zajęcie: projekt albo ciebie dopieszczę”.

Michał Sadowski, ten od wzięcia na Pudelku, swoją prezentację w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu zaczyna trochę inaczej niż teledysk do piosenki „Internety robie”, którą zaśpiewał z Karolem Wnukiewiczem, członkiem rady nadzorczej Brand 24 SA.

„A co to za gamoń przyjechał tu do was w piątek” – zagaja do studentów prezes Brand 24, kupując ich od razu. Wpatrzeni są w 33-letniego Sadowskiego jak w obrazek. Wsłuchują się w każde jego słowo podczas prezentacji „Budowa i promocja biznesu w sieci”, gdy opowiada im o zarabianiu milionów w Internecie.

Tylko podsumowanie trochę się nie udaje. Na ostatnim slajdzie pojawia się dziwne hasło: „Trzeba działać nakurwiać!”. Sadowski zawiesza głos, po czym tłumaczy zakłopotany: „»Działać«” powinno być przekreślone. Nie wiem, czemu się nie wyświetla”.

– Michał imponuje energią i duchem – zauważa Michał Brański, wiceprezes Grupy Wirtualna Polska.

Ta energia i duch mają konkretny powód: muszą się przekładać na coraz większe przelewy na konto Brand 24. Nie tylko w złotówkach. W listopadzie Brand 24 ogłosił, że będzie współpracował z biurem Michelle Obamy przy kampanii promującej edukację – czyli, bądź co bądź, z Białym Domem.

Mariusz Kowalczyk

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.